شناسهٔ خبر: 54743541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

خبر جدید از وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گفته مرکز مدیریت راه‌های کشور ساعات اوج تردد در محور چالوس بین ۱۹ تا ۲۰ عصر و کمترین تردد در این محور بین ساعات ۴ تا ۵ صبح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) سنگین و تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

ایرنا به نقل از اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور گزارش داد، در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بر این اساس، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده‌های وینه و تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت گزارش شده است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

نظر شما