شناسهٔ خبر: 54737035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح انتقال آب به منطقه کوه زر دامغان بدون وقفه در حال اجرا است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: طرح انتقال آب شرب به روستاهای منطقه کوه زر دامغان با روحیه جهادی و انقلابی، بدون وقفه در حال اجرایی شدن است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی روز پنجشنبه در بازدید از طرح آبرسانی به منطقه کوه زر، بیان کرد: طرح انتقال آب به منطقه کوه‌زر یکی از طرح های اولویت دار و بزرگ استان سمنان است که با جدیت در حال پیگیری و ادامه روند اجرای طرح است. 

وی اضافه کرد: از تلاش‌های مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) و شرکت آبفای استان در خصوص اجرای مطلوب این طرح تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی اظهار داشت: بالغ بر ۳۲۰ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان سمنان قرار دارند که آبرسانی پایدار به تمامی روستاهای دارای مشکل، در دستور کار است. 

استاندار سمنان گفت: از محل سفر ریاست محترم جمهوری به استان، اعتبارات بسیار خوبی برای برطرف شدن موارد و مسائل مرتبط با آب شرب در روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، استاندار سمنان به همراه مسئولان ارشد استان و شهرستان صبح امروز از عملیات آبرسانی به منطقه کوه زر دامغان در کیلومتر ٨٠ محور دامغان به کوه زر بازدید کردند. طرح آبرسانی به منطقه کوه زر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) و شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام بوده و تاکنون ٩ هزار و ٢٠٠ متر خط انتقال به همراه تسطیح مخزن در این طرح انجام شده است.

استاندار سمنان و هیات همراه به منظور بازدید و افتتاح چند طرح به روستاهای منطقه جنوب دامغان سفر کرده است. 

نظر شما