شناسهٔ خبر: 54730254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازرسی و بازدید تخصصی از اصناف و بازار سمنان؛ در دستور کار

استاندار سمنان گفت: تخصصی کردن بازرسی و بازدید از اصناف و بازار این استان در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در همایش ویژه گرامیداشت روز ملی اصناف که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از رؤسای اتحادیه‌ها، اصناف، کسبه و بازاریان استان سمنان سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تخصصی کردن بازرسی و بازدید از اصناف و بازار استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از نقش‌آفرینی مستمر و ارزشمند بازاریان و اصناف قبل و حین پیروزی انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب در جبهه‌های جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر برهه‌های حساس نظام، تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان بیان کرد: از بازاریان، کسبه، اصناف و مردم در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی ادامه داد: به‌واسطه این همراهی و مساعدت اتاق اصناف و بصیرت مردم، هیچ‌گونه تجمع اعتراضی و کمبود کالا در زمینه اجرای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان سمنان نداشتیم.

وی عنوان کرد: دغدغه‌ها و مطالبات اصناف که مطرح شد، بررسی، پیگیری و در مسیر رسیدگی به این موارد از طریق تمهیدات مطلوب اقدام می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در این استان ازجمله اعتبارات سفر ریاست جمهوری، راه‌اندازی مجدد ۴۰ واحد تولیدی راکد و کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه نهضت ملی مسکن و اشتغال صورت گرفته است.

انتهای پیام/2568/س/م

نظر شما