شناسهٔ خبر: 54714036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

داوران «بخش عکس» جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند

دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، داوران بخش عکس این جشنواره را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، بهرام محمدی‌فرد، مجید ناگهی و زهرا استادزاده به عنوان داوران بخش عکس ششمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.
بهرام محمدی‌فرد یکی از عکاسان با سابقه دوران دفاع مقدس است و دبیری سرویس عکس روزنامه جمهوری اسلامی و انتشار ۵ کتاب عکس جنگ دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های حرفه‌ای او به شمار می‌رود. 
مجید ناگهی از اعضای اصلی کمیته تاسیس خانه عکاسان ایران است و سابقه تدریس در دانشگاه‌های هنر اصفهان، دانشگاه سوره، دانشکده خبر و ... را در کارنامه خود دارد. 
زهرا استادزاده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد جامعه شناسی،  دبیر آژانس عکس مستند سو و شرکت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی عکس از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.
ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ۲۰ تیرماه خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ت 134

نظر شما