شناسهٔ خبر: 54679106 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت پاکسان

تفاهم‌نامه همکاری و تأسیس شتاب‌دهنده تخصصی مشترک در حوزه مواد شوینده و بهداشتی بین پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت پاکسان با حضور مسئولان این دو مجموعه امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری و تأسیس شتاب‌دهنده تخصصی مشترک در حوزه مواد شوینده و بهداشتی بین پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت پاکسان با حضور محمدجواد صدری‌مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعلی نعمت اللهی مدیر صنعت شوینده و مهدی صولی مدیرعامل شرکت پاکسان به امضا رسید.

صدری مهر در رابطه با انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی و استارت‌آپ‌های فعال فراوان در حوزه مواد شوینده و بهداشتی در سطح کشور دارد که قرارگیری آنها در کنار صنعت به شکل واقعی و اطمینان از وجود یک شبکه بازار گسترده به تجاری‌سازی محصولات آنها کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: ظرفیت‌های بالقوه فراوان در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که تولید مواد بهداشتی از جلبک در واحدهای جنوب کشور، محصولات گیاهان دارویی در مناطق گوناگون و همچنین وجود دو پلتفرم در شبکه توزیع محصولات از جمله آن‌هاست.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه صنعتی پاکسان سالانه حداقل ۵ محصول جدید فناور را در حوزه محصولات بهداشتی تولید کنیم.

ماموریت این شتاب‌دهنده جمع‌آوری ایده‌های فناورانه و نوآورانه در حوزه تخصصی مطروح از سراسر کشور و کمک به رشد طرح‌های تجاری و استارت‌آپ‌ها با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، تجاری‌سازی و تبدیل ایده‌ها به محصول، کمک به فرآیند چرخه تولید و توسعه سهم بازار داخلی مطابق با اهداف شعار سال است.

از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به ایجاد شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه مواد شوینده و بهداشتی، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنعت، برگزاری رویدادهای مشترک در زمینه پژوهش و فناوری، هدایت پایان‌نامه‌ دانشجویان به سوی مسائل صنعت و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

نظر شما