شناسهٔ خبر: 54673353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجتماع باشکوه منتظران ظهور در زاهدان/ هم‌خوانی خانوادگی "سلام فرمانده" در پایتخت وحدت ایران + تصاویر

گروه استان‌ها ـ اجتماع مردمی "سلام فرمانده" برای تجدید پیمان با امام زمان(عج) با استقبال گسترده مردم در استادیوم ۱۵ هزار نفری دهکده المپیک زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، اجتماع "سلام فرمانده" با استقبال گسترده مردم "پایتخت وحدت اسلامی" در استادیوم 15 هزار نفری دهکده المپیک زاهدان برگزار و مردم این شهر بار دیگر با امام عصر (عج) تجدید پیمان کردند.

این مراسم که با حضور ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده برگزار شد، با استقبال بی‌نظیری از جانب مردم زاهدان مواجه شد،؛ چرا که در اواخر برنامه بخش قابل توجهی از جمعیت پشت ورودی‌های ورزشگاه حضور داشتند و عملاً با پر شدن استادیوم، امکان حضور جمعیت بیشتر وجود نداشت.

گروه‌های مردمی و جهادی و هیئت‌های مذهبی سطح شهر نیز در این مراسم و حضور گسترده مردمی، از طریق برپایی ایستگاه صلواتی برای توزیع چای و شربت میان مردم و همچنین توزیع پرچم و پوستر بر هرچه پرشورتر برگزار شدن این اجماع بزرگ همت گماردند.

در این اجماع گسترده اقشار مختلف مردم زاهدان بار دیگر با امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند. می‌توان گفت این بیشترین جمعیتی محسوب می‌شود که ورزشگاه چمن مصنوعی 15 هزار نفری "الغدیر" دهکده ورزشی المپیک زاهدان با به امروز به خود دیده است.

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان ,

 

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان ,

استان سیستان و بلوچستان ,

انتهای پیام/393/

نظر شما