شناسهٔ خبر: 54637412 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فصل دوم «کار بلد» روی آنتن می‌رود

کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کار بلد» از ساخت فصل جدید این برنامه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد خانلری کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کار بلد»گفت: این برنامه با اجرای حسین رفیعی با موضوع معرفی مشاغل سینما و تلویزیون در ۱۳ قسمت تولید شده و روزهای یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ و تکرار آن دوشنبه ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه در هر قسمت یک نفر حرفه‌ای از دنیای فیلم و سریال مهمان این برنامه است، گفت: ایده این برنامه حاصل دغدغه شخصی خودم برای آموزش مشاغل سینمایی بود تا مردم بتوانند بیشتر با افراد جلو و پشت دوربین آشنا شوند. در واقع خیلی از علاقه‌مندان به فیلم با شغل یک مدیر تولید سینما یا یک منشی صحنه آشنایی ندارند و از حوزه اختیار آن‌ها بی خبر هستند. در این برنامه سعی داریم به همه مشاغل و حوزه اختیار آن‌ها در قالب طنز و سرگرمی بپردازیم.

خانلری از ساخت فصل دوم این برنامه تلویزیونی خبر داد و گفت: فصل اول این برنامه رو به پایان است و درحال ساخت فصل دوم هستیم. در فصل جدید یک مجری که احتمالا خانم باشد به برنامه اضافه می‌شود و طبق سناریوی جدید، برنامه را به سمت نمایش خواهیم برد. فصل دوم، روایت یک خواهر و برادر خواهد بود که مجریان برنامه هستند و قرار است فیلم بسازند، آن‌ها به سراغ افراد مختلف سینمایی می‌روند و از آن‌ها برای ساخت فیلم کمک می‌گیرند. همچنین در فصل جدید به مشاغلی که کمتر دیده شده اند توجه بیشتری خواهیم داشت.

فصل دوم «کار بلد» روی آنتن می‌رود

کارگردان «کاربلد» این برنامه را تنها مجموعه تلویزیونی در حوزه معرفی مشاغل سینمایی خواند و اظهار کرد: این برنامه تنها نمونه داخلی و خارجی برای معرفی مشاغل سینمایی بوده و ما در این برنامه سعی داریم برای مخاطب فرصتی ایجاد کنیم تا ازنزدیک با زندگی اشخاص مهم در سینما آشنا شوند.
بعضی از مشاغل حیاتی هستند و نبودشان می‌تواند به طرح لطمه وارد کند.

نظر شما