شناسهٔ خبر: 54486463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار سمنان: کمبودی در اقلام اساسی در بازار سمنان وجود ندارد

استاندار سمنان گفت: تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان همواره در دستور کار قرار دارد و هیچ‌ کمبودی در اقلام موردنیاز مردم در بازار استان به وجود نیامده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست مشترک با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ائمه جمعه و جمعی از مدیران کل اجرایی استان سمنان با موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد، از مردم استان سمنان، بازاریان، کسبه، اصناف و همراهی بسیار خوب ائمه جمعه با بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در راستای اجرای مطلوب طرح تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان از اولین روز اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های صورت‌گرفته از قبیل برگزاری روزانه کارگروه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه مردمی‌سازی یارانه‌ها و بازدیدهای مستمر روزانه در بازار، هیچ‌گونه کمبودی در کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان به وجود نیامد.

استاندار سمنان ادامه داد: بحث اقناع‌سازی همگانی همراه با تأمین کالاهای اساسی از اولین روز اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت که از این به بعد نیز تقویت شده و ادامه خواهد یافت.

هاشمی بیان کرد: دغدغه‌های ائمه جمعه در خصوص موارد و مطالبات مردم بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر در کنار اقدامات فرهنگی و آموزشی، باید در راستای کاهش تقاضا گام برداریم.

استاندار سمنان اضافه کرد: در خصوص عفاف و حجاب، تمام دستگاه‌های اجرایی به رعایت قانون عفاف و حجاب مکلف هستند و باید در این مسیر به‌صورت ویژه گام برداریم.

هاشمی تصریح کرد: کسب رتبه سوم در خصوص تعهد اشتغال، رتبه دوم در طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان و بازگشت ۳۸ واحد راکد به چرخه تولید ازجمله اقدامات مطلوب در حوزه استان است.

انتهای پیام/74001/م/

نظر شما