شناسهٔ خبر: 54470008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سجادی: در حال مذاکره با ۲ کشور برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با کمک وزارت امور خارجه در حال مذاکره با ۲ کشور برای برگزار دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم.

صاحب‌خبر -

حمید سجادی  امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال قبل از شروع جام جهانی گفت: طی آخرین خبری که من دارم تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه هفته آینده در قطر بازی دوستانه‌ای برابر الجزایر برگزار خواهد کرد. دیروز هم با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال صحبت کردم که او گفت با چند تیم در حال مذاکره هستیم که نام آن‌ها را به زودی اعلام می‌کند، همچنین ما هم از وزارت امور خارجه کمک گرفته و با یکی ۲ کشور در حال صحبت هستیم. در نهایت نتیجه تمام مذاکرات به فدراسیون فوتبال منعکس می‌شود تا این فدراسیون برنامه‌ریزی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ هفته گذشته به قطر سفر کرد و قرار است در این اردو یک بازی دوستانه برابر الجزایر برگزار کند. دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل الجزایر روز یکشنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

او گفت: خوشبختانه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را برگزار کردند و در پایان مقرر شد انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور برگزار شود. آن صحبت‌هایی که من چند روز پیش علیه فدراسیون انجام دادم مربوط به یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواستم تا هر چه زودتر تکلیف انتخابات را مشخص کنند.

سجادی چندی پیش در گفت و گویی که با یکی از برنامه‌های تلویزیونی داشت اعلام کرد که از وضعیت فدراسیون فوتبال راضی نیست و امیدوارم هرچه زودتر اختلاف‌ها در هیئت رئیسه برطرف شده تا فوتبال ما به ساحل آرامش برسد.

بیشتر بخوانید

 

نظر شما