شناسهٔ خبر: 54427944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

سوژه

صاحب‌خبر -


ادامه نبرد نفسگیر کنفرانس شرق NBA
میامی همه چیز را به نبرد هفتم کشاند

تیم میامی هیت هواداران لیگ بسکتبال ملی امریکا NBA را یک هفته دیگر برای مشخص شدن چهره دومین فینالیست این رقابت‌ها منتظر گذاشت. صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق در مرحله گروهی، در ششمین بازی از فینال کنفرانس شرق میهمان خود بوستون سلتیکس تیم دوم جدول مرحله گروهی را با نتیجه 111 به 103 شکست داد تا سهم هر یک از دو تیم سه پیروزی باشد. حالا این نبرد نزدیک و نفسگیر به بازی هفتم و پایانی کشیده شده است، بازی که بامداد دوشنبه برگزار می‌شود و روی کاغذ بوستونی‌ها شانس بیشتری دارند چون آنها میزبان خواهند بود. در حالی که گلدن‌استیت وریرز 4 روز پیش فاتح کنفرانس غرب شده و منتظر مشخص شدن حریفش در فینال نهایی است، هیچ یک از برترین تیم‌های کنفرانس شرق حاضر نیستند پا پس بکشند. در ششمین مصاف این دو تیم در سالن تی‌دی‌ گاردن، جیمی باتلر مهاجم میامی هیت ستاره بی‌چون‌چرای میدان بود. او در 46 دقیقه حضورش در میدان 47 امتیاز گرفت و با 2 پاس گل و یک ریباند دیگر تریپل دابل می‌کرد. در حالی که باتلر نزدیک به نیمی از امتیازات میامی را کسب کرد، دومین بازیکن امتیازآور این تیم کایل لاوری بود که 18 امتیاز 10 پاس و 4 پاس گل داشت. در آن سوی میدان جیسون تاتوم که 30 امتیاز 4 پاس و 9 ریباند داشت و یالن براون با 20 امتیاز به عنوان دو بازیکن امتیازآور میامی هیت، تلاش فراوانی برای خلاص کردن تیمشان از انجام یک بازی دیگر انجام دادند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدند و حالا آنها چشم به حمایت هواداران خودی و بازی در سالن خانگی دارند تا حریف سرسخت را تسلیم کنند.

مانه با بایرن مونیخ به توافق رسید

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول، با بایرن‌مونیخ به توافق نهایی دست یافته و به‌نظر می‌رسد که تابستان آنفیلد را ترک خواهد کرد. قرارداد سادیو مانه در تابستان ۲۰۲۳ با لیورپول به پایان می‌رسد و در حال حاضر ظاهراً تمدید آن به بن‌بست رسیده است. بنابراین اگر لیورپولی‌ها همچنان می‌خواهند مبلغ معقولی دریافت کنند، باید در تابستان امسال موضوع فروش او را در نظر بگیرند. از سویی هم مانه با توجه به حضور لوئیس دیاس و درخشش این بازیکن در ترکیب سرخ‌های آنفیلد، تصمیم به جدایی دارد و بایرن‌مونیخ خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. در همین رابطه روزنامه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده که طرفین از چندی پیش مذاکرات را برای این انتقال آغاز کرده‌اند و ستاره سنگالی با قهرمان بوندس‌لیگا، به توافق شخصی دست یافته است. بایرن مونیخ حاضر است دستمزد درخواستی مانه را پرداخت کند و نزدیک به ۳۲ میلیون یورو با چندین گزینه به لیورپول پیشنهاد ارائه دهد.

هری کین قصد جدایی از تاتنهام را ندارد

هری کین در تابستان گذشته به دنبال خروج از تاتنهام بود، اما این مهاجم حالا ممکن است قراردادش را تمدید کند. قرارداد کاپیتان تیم ملی انگلیس با این باشگاه تا سال 2024 است. او از حضور آنتونیو کونته به عنوان سرمربی تیم راضی است و قصد دارد با این مربی به کار خود در تاتنهام ادامه دهد. کین فصل گذشته در آستانه پیوستن به منچسرسیتی بود که این اتفاق رخ نداد و حالا که منچسترسیتی مهاجم نظر خود را با خرید ارلینگ هالند جذب کرده است، کین هم قصد دارد به فوتبال خود در تیم لندنی تاتنهام ادامه دهد.

نظر شما