شناسهٔ خبر: 54353865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امیدوارم آقای اسکوچیچ تجدیدنظر کنند

سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوار است در خصوص ملی‌پوشان این تیم تجدید نظر شود.

صاحب‌خبر -

سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال در مورد خط خوردن ملی‌پوشان‌شان گفت: باشگاه استقلال با توجه به برنامه‌ای که سازمان لیگ به آن اعلام کرد هیچ مشکلی نداشت چون قرار بود یک‌شنبه بازی کنیم؛ از آنجایی که بازی پرسپولیس به دلیل آلودگی هوا برگزار نشد برنامه هفته آخر به‌هم خورد و به ما اعلام کردند بدون ملی‌پوشان‌تان بازی کنید.

او ادامه داد: برابر قانون تیمی که بیشتر از سه ملی‌پوش داشته باشد و بازی‌اش لغو شود مسابقات به بعد از اردوی تیم ملی موکول می‌شود. ‌تقاضا داشتیم ملی‌پوشان ما در بازی آخر حضور داشته باشند بازی آخر برای ما مهم بود و می‌خواستیم به رکورد بدون شکست دست پیدا کنیم. در ضمن بچه‌های ما زحمت کشیدند و حقشان بود در جشن قهرمانی باشند.

امیدوارم آقای اسکوچیچ تجدیدنظر کنند

سازمان لیگ مقرر شد که بازی ما را دوشنبه برگزار کند و سازمان لیگ باید هماهنگی‌های لازم را با سرمربی تیم ملی انجام می‌داد و مشکلات‌شان را می‌گفت چون اگر این مسابقات برگزار نمی‌شد به بعد موکول می‌شد و به ضرر سال آینده تیم ملی بود. متاسفانه سازمان لیگ نتوانسته بود این همکاری را با سرمربی تیم ملی انجام بدهد.

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: آن زمان که من در سازمان لیگ بودم وقتی پرسپولیس بازی‌های آسیایی داشت با آقای کی‌روش هماهنگ کردم حتی وقتی که تیم ملی بازی رسمی با سوریه و کره داشت دوتا از بازیکنان پرسپولیس بیشتر بازی نکردند که  بتوانند به باشگاهشان کمک کنند و این قابل تعامل بود. اگر مدیریت می‌کردند این اتفاقات پیش نمی‌آمد و حق بازیکنان ما ضایع نمی‌شد.

فتاحی یادآور شد: آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما است امیدوارم ایشان تجدید نظر کند و با توجه به اینکه تیم دیگر بازی دوستانه هم ندارد بازیکنان ما را هم دعوت کنند تا در این اردو باشند.

 

نظر شما