شناسهٔ خبر: 54311868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

استقلال: بدون ملی پوشانمان بازی نمی‌کنیم

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که اگر بازیکنان ملی پوش این تیم در بازی فردا حاضر نشوند، این تیم بازی نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

بحث و مجادله میان استقلال و تیم ملی یک بار دیگر بالا گرفته است. آبی پوشان فردا باید در آخرین دیدار خود از هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند. فرهاد مجیدی به دنبال استفاده از تمامی نفرات خود در این دیدار است و در سمت دیگر نیز دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تأکید کرده است هر ۵ ملی پوش استقلالی فردا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

در همین خصوص محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگویی اعلام کرد که اگر قرار است آبی‌ها بدون بازیکنان ملی پوش خود به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند، این دیدار مطابق با قوانین سازمان لیگ باید لغو شود.

مومنی در این خصوص گفت: زمانیکه اسامی تیم ملی اعلام و از باشگاه استقلال تعدادی از بازیکنان انتخاب شدند، با توجه به قوانین و مقرراتی که هست، باید با ملی پوشانمان انجام دهیم. در غیر اینصورت اگر ملی پوشان از ما جدا شوند، بازی انجام نخواهد شد، چون تعداد نفراتمان بیشتر از قوانین و مقرراتی است که سازمان لیگ وضع کرده است. ما حتما در این بازی با بازیکنان ملی پوشمان حاضر خواهیم شد.


او در پاسخ به صحبت‌های پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون که اعلام کرد اسکوچیچ با حضور ملی پوشان در جشن قهرمانی مخالفت کرده، پاسخ داد: من در جریان این موضوع نیستم، ولی طبق قوانین سازمان لیگ اگر تیمی بیش از ۳ بازیکن ملی پوش داشته باشد، باید رضایت باشگاه مورد نظر جلب شود.

مومنی ادامه داد: ما در حال حاضر ۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی داریم و اگر قرار است این اتفاق رخ بدهد، بازی ما لغو خواهد شد و به نظر من این شرایط مناسبی برای لیگ نیست. با توجه به اینکه زمان بازی را نیز اعلام کرده اند، این منافات دارد. با توجه به اینکه ما بازی هم در پیش نداریم و حضور در اردوی تیم ملی فقط جنبه تمرینی دارد، چه بهتر که بازیکنان ملی پوش فقط در کوران مسابقات قرار بگیرند و بتوانند توانایی‌های فیزیکی و فنی خود را درون زمین اجرا کنند که هم به سود باشگاه استقلال است و هم تیم ملی می‌تواند از آن استفاده لازم را ببرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما