شناسهٔ خبر: 54311100 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در رادیو مطرح شد؛

اختلاف طهماسب و جبلی صحت دارد؟/بازگشت «کلاه قرمزی» فعلا منتفی است

عطیه موذن

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در مجموعه «مهمونی» درباره تصمیم شخصی حمید جبلی گوینده «کلاه قرمزی» برای توقف فعالیت‌های هنری خود و شائبه اختلاف میان این دو هنرمند توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جبلی یار دیرینه ایرج طهماسب است که سال‌ها با گویندگی شخصیت «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» شناخته می‌شود و بخش مهمی از همه جذابیت‌های عروسکی که سال‌هاست برند تلویزیون است به او تعلق دارد.

غیبت جبلی در مجموعه «مهمونی» به عنوان یار غار ایرج طهماسب در همه این سال‌ها باعث شد شائبه اختلاف میان این دو هنرمند را دامن بزند.

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در «مهمونی» در گفتگویی با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش به بخشی از این حاشیه‌ها پاسخ داد و درباره اینکه چرا جای حمید جبلی در این مجموعه خالی‌ست؟ بیان کرد: آقای جبلی و آقای طهماسب از رفقای قدیمی هستند و آقای جبلی هم سر تمرین و هم سر فیلمبرداری ما آمده است.

وی در پاسخ به دلیل غیبت جبلی عنوان کرد: آقای جبلی آنطور که من اطلاع دارم دیگر بنا ندارد کار کند. تحت هیچ عنوان قرار نیست کار کند. حالا نخواسته‌اند علنی این را اعلام کنند اما من از گپ و گفت هایشان متوجه شدم که فعلاً تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و… کار کنند.

توکلی در پاسخ به اینکه اگر فصل جدید «کلاه قرمزی» ساخته شود حمید جبلی خواهد بود یا خیر؟ بیان کرد: طبیعتاً آنچه که من متوجه شدم فعلاً قصد کار کردن ندارند و برای همین دامن زده شد به شایعات و اینکه با آقای طهماسب اختلافات دارند ولی او سر تمرین‌ها و سر صحنه آمده و این تصمیم شخصی‌شان است.

وی در پایان درباره اینکه آیا این تصمیم حمید جبلی ریشه در دلخوری او دارد، گفت: این یک تصمیم کاملاً شخصی است که جبلی در زندگی خود گرفته است. به نظر می‌رسد تصمیم شخصی او این است که یک مدت می‌خواهند کار نکنند و من دلیلش را نمی‌دانم.

نظر شما