شناسهٔ خبر: 54311094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آنری: بی‌خیال رای‌گیری؛ توپ طلا را کریم برنده شد

تیری آنری تردیدی ندارد که کریم بنزما از حالا برنده توپ طلای 2022 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان این فصل به مصاف لیورپول رفت و به لطف تک گل وینیسیوس جونیور برنده این بازی شد. 


کریم بنزما در دقایق پایانی نیمه اول گلی را وارد دروازه حریف کرد که از سوی تیم داوری و کمک داور ویدیویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد، تصمیمی که حواشی زیادی را به همراه داشت. 
این بازیکن در طول رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان و لالیگا عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت و یکی از مهره‌های کلیدی کارلو آنچلوتی برای صعود به فینال بود. کریم در لالیگا 27 گل زد و در لیگ قهرمانان 15 گل تا در هر دو تورنمنت آقای گل شود. بسیاری او را شانس اول توپ طلا می دانند و حتی تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه از فرانس فوتبال خواست تا رای گیری را بی خیال شود و از حالا بنزما را به عنوان برنده اعلام کند.


 

تیری انری به "CBS SPORTS" گفت:« فقط می خواهم یک مطلب را خطاب به فرانس فوتبال بگویم. رای گیری را ببندید. توپ طلا را کریم بنزما برده است و تمام...خداحافظ.»

 

 

آنری در مورد انتقام‌جویی نافرجام محمد صلاح از رئال نیز گفت:« همیشه گفته ام که قبل از فینال ادعا نکنید. رئال را شکست بده، بعد هر حرفی دلت می خواهد بزن. این همه صحبت از انتقام جویی شد ولی وقتی قبل از فینال ادعایی مطرح می کنی، باید رئال را شکست بدهی و به آن عمل کنی.»

نظر شما