شناسهٔ خبر: 54311059 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای سرود «سلام فرمانده» در اهواز به تعویق افتاد

اجرای مراسم اجتماع دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها (سرود سلام فرمانده) به دلیل حضور عوامل اجرایی در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

 بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» در استان خوزستان، اجرای مراسم اجتماع دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها (سرود سلام فرمانده) به دلیل حضور عوامل اجرایی در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان به تعویق افتاد.

در این اطلاعیه از همه سربازان دهه هشتادی و دهه نودی امام عصر (عج) خوزستان قهرمان و والدین آن‌ها بابت استقبال با شکوهی که موجب پدید آمدن بزرگترین اجتماع خودجوش مردمی استان شده بود قدر دانی شده است.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه مکان اجرای برنامه ابتدا حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی تدارک دیده شده بود آمده است، باتوجه به درخواست ۲۰ هزار نفری صورت گرفته در سامانه، مکان بزرگتری انتخاب شد که بر اساس برآورد‌ها حدوداً ششصد نفر عوامل اجرایی می‌طلبید و در این بین به دلیل حضور بخشی از عوامل اصلی اجرایی برنامه در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان که اولویت اول همه مسئولین و آحاد جامعه است، جهت اجرای یک برنامه با کیفیت‌تر و قوی‌تر مراسم را تا تعیین زمان و مکان مناسب‌تر به تعویق افتاده است.

نظر شما