شناسهٔ خبر: 54310968 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ایری:

حادثه متروپل ناشی از غلبه ‌تصمیم گیری های غلط بر مباحث فنی و تخصصی است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ریزش ساختمان متروپل را ناشی از غلبه ‌تصمیم گیری‌های غلط بر مباحث فنی و تخصصی دانست و گفت: متاسفانه طی چند روز بعد از حادثه شاهد پیشرفت مناسبی در عملیات آواربرداری نبودیم از این جهت نگرانی مردم کاملا به حق است.

صاحب‌خبر -

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ضمن تسلیت به مردم آبادان به مناسب وقوع فاجعه ریزش ساختمان متروپل و از دست دادن عزیزانشان، گفت: وقوع این حادثه متاسفانه غلبه تصمیم گیری های غلط بر مباحث فنی و تخصصی را نشان می‌دهد چرا که به لحاظ فنی نباید چنین اتفاقات رخ می‌داد اما بنا به هر دلیلی که اینجا محل بحث آن نیست، به وقوع پیوست.

این نماینده مرد م در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران برای بررسی ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل، ادامه داد:اعضای کمیسیون عمران به جهت بررسی وضعیت و ابعاد حادثه و تهیه گزارش از جنبه نظارتی برای ارائه به مجلس از محل ریزش ساختمان متروپل بازدید کردند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بازدید نظارتی از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان مشاهده شده است، تصریح کرد: با توجه به حضور بیش از 700 نفری نیروهای متخصص برای برداشت آوار، ازدحام بیش از حد جمعیت مانع انجام کار بوده که متاسفانه طی چند روز بعد از حادثه شاهد پیشرفت مناسبی در عملیات آواربرداری نبودیم از این جهت نگرانی مردم کاملا به حق است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور احمد وحیدی وزیر کشور در محل حادثه ریزش ساختمان و پای کار بودن وی را یکی از نکات مثبت عملیات آواربرداری دانست و اظهار کرد: یکی دیگر از نکات مثبت همکاری و پای کار بودن مردم در عملیات آواربرداری و امدادرسانی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر کشور، استاندار، مسئولان استانی , هلال احمر  در مرکز مدیریت بحران حادثه متروپل، عنوان کرد: با توجه به تصمیم‌هایی که در جلسه امروز گرفته شد روند کار سریع‌تر می‌شود تا در عملیات آواربرداری به لحاظ زمانی پاسخ گوی مردمی باشیم که عزیزانشان را در این حادثه از دست دادند. مجدداً به مردم آبادان و خانواده جانباختگان این حادثه غمناک تسلیت عرض می‌کنم./

پایان پیام

نظر شما