شناسهٔ خبر: 54310934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) در مصلی شهر ایلام/گفتمان امام خمینی (ره) در دنیا طنین انداز شده است

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریف و تضعیف سیره و مکتب امام(ره) بوده و در این راستا از تمام ابزار و امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود بهره می برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت الله کریمیان  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان، اظهار کرد:  امروز  به برکت نظام و انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل در نقاط مختلف جهان گسترده شده و همه آزادیخوان و عدالت طلبان جهان بر این گفتمان باور و اعتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل در ترس و هراس است، ابراز کرد: دشمن برنامه ریزی های گسترده ای در راستای مقابله با گفتمان امام راحل با تمام توان و ابزارها داشته است و بر این اساس و برای مقابله با توطئه های مسموم نظام استکباری باید با تمام ظرفیت، بسیج شد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه و عظمت مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در استان تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را با قید فوریت و قطعی بیان کردند و امروز لازم است که در راستای تبیین آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی جهاد و تلاش شود.

وی با بیان اینکه امروز بخش بزرگی از جهان تحت تأثیر گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: ابعاد شخصیتی امام راحل باید امروز برای نسل جوان به خوبی تبیین و نهادینه شود و همچنین محور برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل جوانان و نسل جوان باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست، گفت: آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام « علی  چراغی پور» یادآور شد: بی تردید در جهت معرفی هر چه بیشتر ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برای نسل امروز جامعه باید به صورت جهاد تبيين تلاش کرد.

نظر شما