شناسهٔ خبر: 54310777 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کمیته‌های مقاومت فلسطین:

رژیم صهیونیستی هزینه اقدامات تحریک‌آمیزش را خواهد داد

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز در سخنانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند که هزینه اقدامات تحریک‌آمیزش در قدس را خواهد داد و هرگز در این موضوع دست بسته باقی‌ نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین عصر امروز یکشنبه در گفتگو با المیادین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی اقدامات تحریک‌آمیز خود در قدس را خواهد داد.

وی افزود: مقاومت فلسطین به عهد خود وفادار است و هرگز نمی‌تواند در برابر این چنین تجاوزات صهیونیست‌ها دست بسته باقی مانده و سکوت کند.

ابومجاهد تاکید کرد: برخی میانجیگران به طور پیاپی در حال رساندن این پیام هستند که اقدامات تحریک‎‌آمیز در قدس انجام نخواهد شد، اما آنچه ما مشاهده کردیم تجاوز آشکار علیه قدس و مسجدالاقصی بوده است.

وی با تاکید بر وحدت ملت فلسطین در مواجهه با اشغالگران، تاکید کرد: مقاومت در کنار ملت و مرابطان و نیروهای مقاومت، مانع ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی خواهند شد.

ابومجاهد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از قواعد درگیری و معادلات نظامی که مقاومت در عملیات سیف القدس ایجاد کرده، هراس دارد.

یورش گسترده شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی از صبح امروز یکشنبه آغاز شده است. منابع فلسطینی اعلام کردند تاکنون صدها شهرک نشین در چند گروه مختلف به مسجدالاقصی یورش برده اند. همچنین ۳۰۰۰ نظامی صهیونیست برای حمایت از تعرضات شهرک نشینان در مسجدالاقصی مستقر شده‌اند. راهپیمایی پرچم قرار است عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در اطراف مسجدالاقصی برگزار شود.

نظر شما