شناسهٔ خبر: 54310769 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان باید در قالب جهاد تبیین اطلاع رسانی شود

معاون فرهنگی اداره کل و روسای تبلیغات اسلامی شهرستان های استان، سه شنبه سوم خرداد ماه از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند و با دستاوردها و موفقیت های این شرکت آشنا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا سرلک معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که بازدید از شرکت های بزرگ و آشنایی با دستاوردهای آن ها در راستای جهاد تبیین انجام می شود، گفت: ذوب آهن اصفهان در امر بومی سازی، تولید محصولات مهم و صدور خدمات فنی و مهندسی به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان این که این دستاوردها باید در قالب جهاد تبیین توسط مبلغین به جامعه اطلاع رسانی شود، افزود: با خلاقیت ها و بومی سازی هایی که در ذوب آهن اصفهان انجام شده اثرات تحریم ها به نوعی از بین رفته است و اگر این دستاوردها تبیین شود قطعا موجب دلگرمی مردم و مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که جهاد تبیین در گستره موفقیت ها و خودکفایی های صنایع کشور موجب خواهد شد تا مردم در تحمل سختی ها، مقاوم تر باشند، گفت: وقتی مردم بدانندکارکنان شرکت هایی مانند ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات منحصر به فرد و مورد نیاز کشور ما را از بیگانگان بی نیاز کرده اند به تحقق اهداف انقلاب و برنامه های نظام جمهوری اسلامی امیدوارتر می شوند و با تمام توان در مقابل سختی های تحریم و توطئه دشمنان ایستادگی می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین داود صائبی رییس تبلیغات اسلامی لنجان نیز گفت: ذوب آهن اصفهان و به ویژه روابط عمومی این شرکت با تعاملات بسیار خوب در مناسبت های ملی و مذهبی و برنامه های شهرستان مشارکت دارد.

 وی از برنامه های فرهنگی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در فضای مجازی به ویژه در دوران همه گیری کرونا که برای مردم لنجان اجرا شد، قدردانی نمود و افزود: دستاوردهای ذوب آهن اصفهان با تکیه بر توانمندی های داخلی و با همدلی و همراهی کارکنان این شرکت به دست آمده و آثار این پیشرفت در شهرستان، استان و کشور کاملان نمایان و محسوس است.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی در نشستی با معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات استان و هیأت همراه با تشریح اقدامات ذوب آهن اصفهان در قالب مسئولیت های اجتماعی به نقش و مزیت های تولید فولاد در توسعه کشور و رکوردهای تولیدی و دستاوردهای این شرکت در عرصه مختلف پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما