شناسهٔ خبر: 54310211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حسینی: در بازی‌های خانگی شکار شدیم/ پیکان در نیم‌فصل به جای تقویت، درآمدزایی کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما معمولا حریفان را شکار می‌کند اما در بازی‌های خانگی خودمان شکار شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی آخر فصل است. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. به این بازی امید داریم تا نتیجه خوب بگیریم و این فصل دشوار را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم.

وی درباره مصدومین و محرومین تیمش گفت: متاسفانه ۲ یا سه بازیکن تیم ما مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس تیم خوبی است. رده بالاتری نسبت به ما دارند. شرایط خوبی داشته‌اند. این تیم خوب را بررسی کردیم. امیدوارم بازیکنان با انگیزه ظاهر شوند. شاید از لحاظ جدولی این مسابقه حساسیت زیادی نداشته باشد اما بازیکنان امیدوارم به این درک رسیده باشند که باید این فصل را خوب تمام کنیم.

وی درباره عملکرد پیکان در لیگ بیست و یکم بیان داشت: بله. ما تیم‌مان از نظر بودجه پایین‌ترین تیم لیگ بود. درآمدزایی در نیم‌فصل صورت گرفت. جوان‌گرایی زیادی هم انجام شد. با این اوصاف بازی‌های خوبی انجام دادیم. می‌شد در برخی از مسابقات نتایج بهتری گرفت. در این لیگ سخت فکر می‌کنم بچه‌های ما در اکثر مسابقات بازی‌های پایاپایی را انجام دادند. فکر می‌کنم حق ما نتایج بهتری بود.

سرمربی پیکان درباره طلسم این تیم در بازی‌های خانگی تصریح کرد: ما همیشه امیدواریم و تلاش خود را می‌کنیم تا این طلسم را بشکنیم. تیم ما معمولا حریفان را شکار می‌کند اما در بازی‌های خانگی خودمان شکار شدیم. شکل تیم ما با توجه به داشته‌ها به گونه‌ای بود که از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و ضربه می‌زدیم اما در خانه ماجرا سخت‌تر می‌شود.

وی درباره ادامه همکاری با پیکان گفت: نه. هنوز قراردادی منعقد نکرده‌ایم.

حسینی همچنین گفت: ما فصل بدی نداشتیم. تغییرات زیادی از دروازه تا کاپیتان، بهترین هافبک و ... در ابتدای فصل ایجاد شده بود. اجازه ندارم بودجه را بگویم اما بودجه خیلی کمی بود. جوانان خوبی را معرفی کردیم. آبرومند ظاهر شدیم. مقابل تیم‌های مجهزتر و پولدارتر بازی‌های پایاپایی را انجام دادیم. اگر سیاست بر این باشد که فصل بعد تقویت شویم می‌توانیم تیم به مراتب بهتری شویم. الان بچه‌های جوان، باتجربه شده‌اند.

وی درباره جدایی علیرضا کوشکی در نیم‌فصل اذعان داشت: نمی‌خواهم وارد جزییات شوم اما خودم یک عمر بازی کردم. ۱۲ سال است که مربیگری کردم. تا حالا ندیدم تیمی در نیم‌فصل مهمترین مهره خود را به اسم درآمدزایی بدهد و برود و برایش جایگزینی نداشته باشد. هیچ تیمی بازیکن خوبش را به جایی نمی‌دهد. فولاد هزینه خیلی بالایی انجام داد و نفرات خوبی را گرفتند. موثرترین و بهترین بازیکن ما را خریدند. این قضیه تمام شده و ما هم نباید زیاد به آن بپردازیم. در نیم‌فصل اما باید به فکر تقویت باشیم نه درآمدزایی. این هم شانس من است.

حسینی در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد از تیمی پیشنها دارد یا خیر گفت: نه. ما تمام تمرکزمان روی بازی پایانی است و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

سرمربی پیکان در پایان درباره اوضاع تیم ملی و فدراسیون فوتبال توضیح داد: این در حیطه وضاطف من نیست اما به عنوان علاقه‌مند به فوتبال و با توجه به گفته کارشناسان، پیشکسوتان و مردم معمولی همه نگران هستند. نیاز به برنامه بهتر است. باید اول بدانیم رییس فدراسیون فوتبال ما چه کسی است. وقتی این داستان حل نشود باید منتظر این مسائل ناخوشایند باشیم. باید زودتر رسیدگی شود تا رییس فدراسیونی قوی با هیات رییسه‌ای قوی حضور داشته باشد تا در شرایط تحریم اوضاع را سروسامان ببخشند.

نظر شما