شناسهٔ خبر: 54308729 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برنامه‌های ضدکرونایی آلمان برای پاییز ۲۰۲۲!

مقامات بهداشتی آلمان بر این باور هستند که نمی‌توانند آینده همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کنند اما تجربه گذشته نشان می‌دهد که پاییز، فصل "گسترش" زیاد این ویروس است. به همین علت، وزارت بهداشت آلمان قصد دارد محدودیت‌های کرونایی مشخصی را برای پاییز بازگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کارل لاوترباخ، وزیر بهداشت آلمان اعلام کرد که مقامات در تلاش هستند تا قانونی را برای بازگرداندن ماسک‌های اجباری برای مکان‌های سربسته در پاییز امسال آماده کنند. به‌رغم اینکه تاکنون موارد ابتلاء به کووید -۱۹ به پایین‌ترین حد خود از ابتدای سال جاری رسیده است، وزیر توضیح داد که با شروع کاهش دما، احتمال شیوع مجدد همه‌گیری وجود دارد.

لاوترباخ توضیح داد که مقامات بهداشتی در حال کار برای تدارک یک مفهوم بهداشتی جدید برای پاییز هستند و به‌زودی آن را ارائه خواهند کرد. بخشی از این استراتژی بر روی واکسن‌ها متمرکز است زیرا آلمان قصد دارد دوزهای اضافی را برای سه سویه مختلف کرونا خریداری کند؛ سویه ووهان، اومیکرون و مدل ترکیبی.

برنامه‌های ضدکرونایی آلمان برای پاییز ۲۰۲۲!

او همچنین گفت که مقامات بهداشتی نمی‌دانند چه آینده‌ای در راه است و می‌خواهند تا آنجا که می‌توانند برای شرایط آماده باشند.

از ماه آوریل، آلمان اکثر محدودیت‌های همه‌گیری کرونا، از جمله استفاده از ماسک در بیشتر مکان‌ها را حذف کرده است.

در حال حاضر، سیاست مقامات حول محور رویکردی است که فقط می‌تواند به عنوان روشی محتاطانه توصیف شود. این بدان معناست که مردم باید در وسایل نقلیه عمومی، قطارها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و همچنین در خانه‌های سالمندان از ماسک استفاده کنند. در عین حال، بسیاری از ایالت‌های فدرال نیز قوانین مضاعفی برای رویدادهای فرهنگی دارند که به صورت ملی الزامی نیستند.

نظر شما