شناسهٔ خبر: 54308144 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری حلقه‌های قرآنی تابستانه کویت در 10 کشور

انجمن فعالیت‌های خیریه و بشردوستانه «تراحم» در کویت از راه‌اندازی حلقه‌های تابستانه حفظ و تجوید قرآن در 10 کشور جهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری حلقه‌های قرآنی کویت در 10 کشوربه گزارش ایکنا به نقل از الانباء، عبدالحمید الدوسری، مدیر اجرایی انجمن تراحم در این باره گفت: این طرح با هدف تشویق نوجوانان و جوانان به پیوستن به حلقه‌های حفظ قرآن و حفظ کتاب خدا و ترتیل و تجوید و همچنین تشویق آنان به استفاده بهینه از استعداد‌ها و اوقات فراغتشان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی این جلسات شامل تقویت مهارت‌های قرآنی دانش‌آموزان در استفاده از زبان عربی و تقویت توانمندی آنان در ادای کلمات عربی، آشنایی با مجموعه‌ای از احکام و آداب اسلامی، سیره صحابه، انبیاء و علما و آموزش فرهنگ اسلامی به دانش‌آموزان است.

الدوسری همچنین تصریح کرد: اوگاندا، بنین، سومالی، گامبیا، سودان، موریتانی، یمن، سوریه، هند و بنگلادش از کشورهایی هستند که از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شده‌اند.

مدیر اجرایی انجمن تراحم در پایان از خیرین به خاطر حمایت از این‌گونه طرح‌ها و برنامه‌های شاخص انجمن قدردانی کرد و پذیرش اعمال صالح آنان را از پیشگاه خداوند متعال خواستار شد.

آماده//برگزاری حلقه‌های قرآنی تابستانه کویت در 10 کشور

انتهای پیام

نظر شما