شناسهٔ خبر: 54307665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گلستان خبر داد

اعزام ۱۵ هزار زائراولی به حرم مطهر رضوی/ خدمت خادمیاران تنها به حریم حرم رضوی خلاصه نمی‌شود

فاطمه رائیجی

دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گلستان گفت: از ابتدای تشکیل دفاتر آستان قدس رضوی در استان گلستان ۱۵ هزار زائراولی به صورت رایگان به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

عباس حاجی‌اکبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه کرامت از ۱۱ الی ۲۱ خردادماه جاری، اظهار کرد: هفت هزار درخواست خادمیاری در استان گلستان به ثبت رسید که از این میزان چهار هزار خادمیار دارای پرونده هستند.

وی با بیان اینکه اکثر خادمیاران رضوی توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی و خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را بر عهده دارند، بیان کرد: خدمت خادمیاران تنها به حریم حرم مطهر رضوی خلاصه نمی شود و این افراد ادامه خدمت خود را در استان گلستان انجام می دهند.

دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی استان گلستان با بیان اینکه چهار هزار خادمیار گلستانی در ۱۹ کانون تخصصی اعم از کانون بانوان و خانواده، شعر و ادب، زائراولی، سلامت، قرآنی، ورزشی، گروه های جهادی فعالیت می کنند، تصریح کرد: خادمیاران با هماهنگی کانون های محلی به خانواده های نیازمند خدمت می کنند.

حاجی‌اکبری تاکید کرد: براساس هماهنگی انجام شده با نهادها و سازمان‌های دولتی اعم از کمیته امداد، بهزیستی، انجمن امور حمایت از زندانیان و خیریه‌ها از توانمندی تخصصی خادمیاران در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود و جامعه هدف آنها به طور رایگان از توانمندی و تخصص خادمیاران بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل دفاتر آستان قدس رضوی در استان گلستان ۱۵ هزار زائراولی به صورت رایگان از طریق استان گلستان به حرم مطهر رضوی اعزام شدند، یادآور شد: در دهه کرامت امسال نیز ۱۳۵ نفر در قالب سه کاروان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

دبیر کانونهای خدمت رضوی آستان قدس رضوی گلستان با بیان اینکه زائر اولی ها شامل کسانی هستند که توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشتند و یا حداقل در ۱۰ سال اخیر به حرم رضوی مشرف نشدند، گفت: استان گلستان در پاسخگویی به نامه های حرم رضوی در کشور حائز رتبه نخست شده است.
انتهای پیام

نظر شما