شناسهٔ خبر: 54307479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار گنجعلی:

جنگ اقتصادی و جنگ روانی از برنامه‌های جدی دشمن

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: اگر دشمن ضعف ما را ببیند به دشمنی مبادرت می‌ورزد، اما اگر مقاومت و قدرت ما را دید مجبور به عقب نشینی است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکز ی از زرندیه؛ یادواره 26 شهید عملیات بیت المقدس شهرستان زرندیه همزمان با ایام پیروزی عملیات غیورمردانه بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر با سخنرانی سردار اسدالله گنجعلی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه برگزار شد.

سردار اسدالله گنجعلی ایجاد ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر یاس و ناامیدی و اختلاف افکنی در جامعه را از جمله برنامه های امروز دشمن دانست و افزود: جنگ اقتصادی و جنگ روانی از برنامه‌های جدی دشمن علیه ایران اسلامی است.

اسدالله گنجعلی با اشاره به حملات سایبری، ترور دانشمندان هسته‌ای و جاسوسی ، به هجمه اطلاعاتی و امنیتی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن که دید نمی تواند به طور مستقیم با ما درگیر شود جنگ های نیابتی را در عراق سوریه به راه انداخت.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه فشارهای زیادی از ابتدای انقلاب تا امروز از سوی آمریکا و عمال آن به نظام مقدس اسلامی وارد شده، اظهار داشت: به اقرار خود آمریکایی‌ها اگر یک دهم این فشار‌ها را به کشور دیگری وارد می‌کردیم تا الان نابود شده بود.

سردار گنجعلی با اشاره به شهدای والامقامی که در راه انقلاب و اسلام فدا شده است تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک پاسدار انقلابی، جهانی و فرمانده‌ شجاع و بی نظیر سپاه اسلام بود که تاریخ بشر مانند او را کمتر دیده است و سردار سلیمانی متدین و ایثارگر بود که انقلاب به او مدیون است.

این همرزم شهید سلیمانی با اشاره به ویژگی های حاج قاسم خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز ولایت، مقاومت فعال را عینیت بخشید و سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرد و مانع سیطره آمریکا بر عراق و سوریه شد و از شکست یمن درتوطئه سعودی و آمریکایی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ یادآور شد: اگر دشمن ضعف ما را ببیند به دشمنی مبادرت می‌ورزد، اما اگر مقاومت و قدرت ما را دید مجبور به عقب نشینی است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نظر شما