شناسهٔ خبر: 54307462 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فراخوان ارسال مقالات و آثار عملی برای نشریه دانشجویی «شش سوی هنر»

انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان، برای دریافت مقالات و آثار عملی در سومین شماره فصلنامه «شش سوی هنر» فراخوان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مقاله‌ها ارسالی باید دارای ساختار علمی ـ پژوهشی بوده و به ترتیب دارای بخش‌های چکیده، مقدمه، متن مقاله، یافته‌ها و نتایج، پی‌نوشت و فهرست منابع باشند و قبلا در نشریه دیگری چاپ، یا همزمان برای نشریه دیگری ارسال نشده باشد. مقاله‌ها پس از داوری و تصویب نهایی هیات تحریریه به چاپ می‌رسند.

در بخش آثار عملی نیز آثار ارسالی می‌توانند شامل هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، تصویرسازی، چاپ دستی، عکاسی و طراحی گرافیک)، موسیقی و طرح‌های شهرسازی و معماری باشند.

در بخش موسیقی هر هنرمند می‌تواند آثار خود را در قالب QR code تحویل دهد. در بخش شهرسازی، شرکت کنندگان لازم است پروژه‌های اجرایی خود را در زمینه طراحی شهری، مدیریت شهری، برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی منطقه‌ای ارسال کنند. این پروژه‌ها می‌تواند در قالب اسکیس، راندو، شیت، نمونه طراحی‌های دو بعدی و سه بعدی از فضا با ضمیمه‌ای از خلاصه مطالعات مربوطه باشد.

همچنین در بخش معماری هر شرکت کننده مجاز است پروژه‌های اجرایی خود را در قالب شیت‌ها که شامل دیاگرام، پلان، نما، مقطع، سایت پلان، تصاویر سه بعدی از داخل و خارج بنا و هر آنچه که به خوانش طرح کمک می‌کند ارسال کند.

دریافت آثار تا ۲۰ خرداد انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @HamidRezaUSH پیام دهند.

انتهای پیام

نظر شما