شناسهٔ خبر: 54307378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:

اعتبارات اداراتی که بودجه پارسال را تا آخر تیرماه هزینه نکنند کاهش می‌یابد

یزد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر جذب اعتبارات عمرانی بودجه سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان تیرماه سال‌جاری تاکید کرد و گفت: در صورت عدم جذب و هزینه‌ این اعتبارات تا مهلت تعیین شده، میزان اعتبارات تخصیصی آنها در دوره‌های بعد کاهش خواهد یافت.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه روابط عمومی این سازمان، مجید دهقانی‌زاده در نشست شورای فنی استان اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های ارایه شده در خصوص وضعیت رودخانه مرکزی و سیل‌بندهای حفاظتی شهر یزد، امکان وقوع بارندگی و جاری شدن سیل در این استان کویری غیر ممکن نبوده و باید تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته شود.

دهقانی‌زاده تصریح کرد: باید کار کارشناسی دقیق‌تری برای احیای رودخانه مرکزی و سیل‌بندهای شهر یزد صورت گیرد تا دیگر شاهد بروز این‌گونه حوادث و خسارات‌ برای استان نباشیم.

محمد جواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد هم با اشاره به گزارش‌های موجود در وقوع سیل اخیر در استان، گفت: ضرورت دارد نظرات کارشناسی دقیق‌تری در  جلوگیری از وقع چنین حوادثی ارایه شود.

وی همچنین خواستار نظارت بر واگذاری زمین‌های دولتی برای فعالیت‌های اقتصادی در استان شد.

مدیر نظام فنی اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیران کارگروه های ذیل شورای فنی استان نیز در این نشست به ارایه گزارشی مبسوطی از روند ساماندهی رودخانه مرکزی و سیل‌بندهای حفاظتی شهر یزد، خسارات ناشی از وقوع سیل اخیر در استان و همچنین علت ورود آن به شهر یزد پرداختند.

بررسی مصوبات سال ۱۴۰۰ شورای فنی استان از دیگر دستورکارهای این نشست بود که مقرر شد در نشست آینده این شورا گزارشی از روند جذب بودجه‌های اختصاصی ویژه سفر ریاست جمهوری به استان ارایه شود.

برچسب‌ها:

نظر شما