شناسهٔ خبر: 54306746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری آزمون دوره کارشناسی ارشد گروه های علوم پزشکی در دانشگاه

مسئول مجموعه آزمون‌های کشوری منطقه ۷ استان اصفهان گفت: ۳۸۸۱ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در اصفهان برای کسب صندلی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی طی دو روز (5 و 6 خردادماه) به رقابت پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا اصفهان، دکتر سعید سعیدبخش در گفت و گویی با اشاره به آغاز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی که از صبح روز پنج‌شنبه ۵ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در اصفهان نیز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع ۳۸۸۱ داوطلب در این آزمون شرکت  کرده اند که در ۵۴ رشته  زیرمجموعه وزارت بهداشت با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: داوطلبان اصفهانی در دو حوزه امتحانی شامل ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در چهار نوبت صبح و بعدازظهر در آزمون شرکت نمودند.

مدیر حوزه آزمون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد داوطلبان آزمون امسال را خانم‌ها تشکیل داده‌اند، گفت: حدود ۱۳۲۰ نفر در نخستین نوبت آزمون امسال باهم به رقابت پرداختند و در آزمون بعدازظهر و روز جمعه، هر کدام حدود ۸۰۰ نفر شرکت خواهند کرد.

دکترسعیدبخش با تاکید بر برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به لحاظ رعایت بیماری کووید، از حضور واحدهای آتش نشانی، اورژانس، پلیس راهور، پزشک مقیم و کارشناس بهداشت به منظور رعایت کامل موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی خبر داد.

نظر شما