شناسهٔ خبر: 54306666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با کمک خیرین جهادی مهدی دوبار راه رفت

مهدی ۲۰ ساله اهل و ساکن شهرستان رودان بیکاه در اثر سانحه تصادف بدلیل صدمه وآسیب شدید پای چپ خود را از دست داد اما حلا بعد از گذشت ۹ سال ...

صاحب‌خبر -

مهدی ۲۰ ساله اهل و ساکن شهرستان رودان بیکاه در اثر سانحه تصادف بدلیل صدمه وآسیب شدید پای چپ خود را از دست داد و بهترین بهار زندگی خود را بدون پدر سپری کرد و سالها به دلیل عدم تمکن مالی در تهیه پروتز قادر به راه رفتن رو پای خود نبود و امروز بعد از گذشت ۹ سال با کمک جمعی از خیرین گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحت عنوان "خدا برایم کافیست" و همکاری بیمارستان و شبکه رودان و چند تن از خیرین و پزشک معالج هزینه پروتز پای مهدی تامین و بعد از قالب گیری و نصب در اردیبهشت ۱۴۰۱ توانست بدون کمک عصا روی پاهای خود راه برود.

مسئول گروه خیرین جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه هزینه مورد نیاز پروتز بیمار ۷۵ میلیون تومان بود، اظهار کرد:  ۲۵ میلیون توسط دو خیر گم نام، ۱۱ میلیون ۴۰۰ از طریق گروه جهادی علوم پزشکی و همکاری بیمارستان و شبکه رودان و سایر خیرین شهرستان‌ها و الباقی توسط دکتر رضا عمادی متخصص تکنیکال ارتوپد پرداخت شده است.

خادمی بیان کرد: گروه خیرین جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که متشکل از کارکنان هسته گزینش و جمعی از پرسنل دانشگاه هستند به صورت خودجوش با شناخت موردی افراد کم بضاعت و کمک از سایر خیرین و پزشکان سعی در کمک رسانی هر چند اندک به بیماران نیازمند را دارند.

وی اضافه کرد:  از تمامی خیرین و پزشکان ارجمندی که در راه رسیدن به این مهم ما را یاری کرده‌اند کمال تشکر را دارم؛ امید آنکه اعمال خیرشان مایه آرامش امروز و  دستگیر آخرتشان باشد.

انتهای پیام

نظر شما