شناسهٔ خبر: 54306383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ویژه جهرم:

ارائه الگوهای فرهنگ غنی دینی و ملی به جوانان تعالی جامعه را در پی دارد

شفیعیان گفت: معرفی و ارائه الگوهای فرهنگ غنی دینی و ملی به جوانان ایجاد فضای گفتگو و تقسیم کار گروهی هدفمند و در غایت تعالی جامعه در پی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۸ خرداد) در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم که با حضور معاون توسعه امور ورزش فارس در محل فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر بها دادن به سبک زندگی اسلامی و واگذاری مدیریت ها به جوانان گفت: حوزه جوانان یکی از بی نظیرترین ظرفیت ها جهت تحقق این هدف متعالی و ارزشمند است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به نقش سازنده و اهميت توسعه زيرساخت‌های ورزش و جوانان در كاهش آسيب‌های اجتماعي و ارتقاي سطح نشاط عمومي اشاره کرد و بیان داشت: با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي اعتبارات كميته برنامه‌ريزی شهرستان تلاش شد از ساير ظرفيت‌هاي تأمين اعتبار از جمله اعتبارات ماليات بر ارزش افزوده، اعتبارات وزارت نفت، ستاد بازآفريني شهري و ... نيازمندي‌هاي اين حوزه تامين شود.

 

شفیعیان اضافه کرد: به گونه‌ای که امروز در شهرستان شاهد احداث سالن های تخصصی هستیم و امید است از این منظر بحث ارتقای سلامت جسم و جان و روان در حوزه قهرمانی نیز جوانان این شهرستان افتخارات فراوانی افزوده اند؛ در این راستا نگاه حمایت محور به ویژه نماینده جهرم درمجلس شورای اسلامی به حوزه توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان در شکل گیری این فضا بسیار مهم و اثرگذار بوده است.

 

 وی  به پتانسیل شهرستان در حوزه های مختلف ورزشی اشاره  و تأکیدکرد: با توجه به ظرفیت موجود در بین جوانان و نوجوانان شهرستان، حمایت از قهرمانان و تقویت ورزش های قهرمانی از موضوعات قابل توجهی است که باید مدنظر قرار گیرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم نقد منصفانه را نیاز توسعه همه جانبه جامعه دانست و افزود: جوانان به عنوان نیروی محرکه جامعه باید با رعایت قواعد کار مطالبه گر باشند.

 

شفیعیان خطاب به جوانان با بیان اینکه انتظار درستی است که سهم و نقش شما در جامعه بیشتر از این باشد، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت جوانان بیش از پیش بهره گیریم.

 

وی فراهم کردن ایجاد زمینه گفتگو با جوانان بسیار مهم ذکر کرد و یادآور شد: معرفی و ارائه الگوهای فرهنگ غنی دینی و ملی به جوانان ایجاد فضای گفتگو و تقسیم کار گروهی هدفمند و در غایت تعالی جامعه در پی دارد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: اولین جهاد ما ایجاد امید است‌ و هم اکنون جنگ تبلیغاتی و نبرد روایت‌ها است و این جنگ سرنوشت‌ها را رقم می‌زند، لذا باید به توان داخلی توجه کنیم و اهداف انقلاب را پیش ببریم.

 

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت تکریم خدمات مدیران از منظر قدرشناسی برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام از زحمات خداجو رئیس پیشین ورزش وجوانان جهرم تقدیر وبه عنوان یک حرکت فرهنگی کتاب فرمان نامه حضرت امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر نخعی به رمضانلی به عنوان سرپرست جدید اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم اهدا کرد.

 

به گزارش شبستان، «عبدالرحیم خداجو» پیش از این به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس انتخاب شده بود.

 

پایان پیام/691

نظر شما