شناسهٔ خبر: 54305633 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه‌های نخستین روز رویداد فناورانه "گام دوم"

رویداد بزرگ "گام دوم" امروز در حالی آغاز شد که با حاشیه‌های نیز همراه بود. از ورود همزمان غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تا ترافیک شدید در اطراف مصلی از جمله این حاشیه‌ها بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رویداد ملی "گام دوم" یا "عصر امید" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناورانه دانشجویی توسط دانشگاه آزاد اسلامی که در آن 3 هزار آزمایشگاه و کارگاه، استارتاپ و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شرکت خواهند کرد، صبح امروز آغاز شد.

اما این رویداد بزرگ فناورانه امروز با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که از جمله آنها ورود غرفه‌داران با تجهیزات و وسایل خود به داخل مصلی تهران بود که همین امر باعث ترافیک شدید در اطراف مصلی تهران شده بود.

موضوع بعدی سردرگمی غرفه‌داران در بیرون از مصلی تهران و در انتظار برای ورود بود چراکه ورود تیم‌های فناورانه و غرفه‌داران نمایشگاه، ففط از درب 7 صورت می‌گرفت که همین امر باعث ازدحام در درب‌های دیگر و خیابان‌های اطراف شده است.

اما این پایان کار نیست چراکه غرفه‌داران، دانشجویان و تیم‌های فناور بعد از ورود سخت به مصلی تهران، اکنون باید در صف بازرسی و ورود تجهیزات زیاد خود به داخل سالن باشند و برای این 3 هزار تیم فناور فقط یک دستگاه ایکس‌ری قرار داده شده است که همین امر باعث اعتراض بسیاری از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان شده است.

اما سوال اینجاست که آیا ورود و تجهیز غرفه‌ها نباید چند روز زودتر از برگزاری این رویداد بزرگ فناورانه صورت می‌گرفت؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما