شناسهٔ خبر: 54305594 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد

یک هزار و 340 اثر در بخش بین الملل سوگواره مهر محرم دریافت شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز یکشنبه با بیان اینکه سوگواره مهر محرم در سال 1400 در قالب سوگواره ملت امام حسین (ع) برگزار شده است به استقبال گسترده در بخش بین الملل این سوگواره اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش تک عکس حرفه ای بین المللی مهرمحرم یک هزار و 310 اثر از عکاسان 9 کشور جمهوری اسلامی ایران، عراق، افغانستان، هندوستان، پاکستان، بحرین، انگلستان ، ترکیه و نیجریه به دبیرخانه مهر محرم ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم کوتاه هوسا (نیجریه) نیز با همکاری شبکه های جهانی ولایت 30 اثر دریافت شده است ادامه داد: در بخش عکس بین المللی 6 اثر و در بخش فیلم کوتاه هوسا سه اثر به عنوان آثار برتر بین المللی در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

فلاح گفت: آیین اختتامیه سوگواره ملت امام حسین (ع) ساعت 10 روز سه شنبه دهم خرداد در سالن معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سوگواره ملت امام حسین (ع) هم افزایی سه گانه جشنواره های بوی سیب، اشراق و مهر محرم است تاکید کرد: این سوگواره با مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف امسال برگزار شده است.

سوگواره ملت امام حسین (ع) با همکاری و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای دیگر از جمله صدا و سیما، رادیو معارف، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، ستاد بازسازی عتبات عالیات، رادیو معارف و ... برگزار شده است و سوگواره مهر محرم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت شده است.

نظر شما