شناسهٔ خبر: 54305042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بردن هر سه رقیب بزرگ؛

رئال مادرید علیه یک فرضیه؛ لالیگا یا لیگ برتر؟

رئال مادرید با غلبه بر همه قدرت‌های فوتبال انگلیس موفق به فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گرچه بسیاری معتقد بودند لیورپول بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، اما در نهایت رئال مادرید با تکیه بر زیرکی و تجربه خود با یک گل از سد این تیم گذشت و برای چهاردهمین بار عنوان قهرمانی در این تورنمنت را از آن خود کرد. گرچه در طول 90 دقیقه این شاگردان یورگن کلوپ بودند که موقعیت های بیشتری برای گلزنی خلق کردند، اما تیم سفیدپوش با تک گل وینیسیوس جونیور در اوایل نیمه دوم کار را تمام کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

اما نکته ویژه موفقیت این فصل رئال مادرید، درخشش این تیم برابر نمایندگان پرستاره لیگ برتر بود. بعد از بازگشت تاریخی برابر پاری سن ژرمن، این تیم در خانه چلسی و در لندن 1-3 به برتری دست یافت. اگرچه تیم توماس توخل در مسابقه برگشت تا آستانه بازگشت پیش رفت، اما در نهایت با نتیجه 2-3  نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

منچسترسیتی بازی رفت را آنقدر هجومی شروع کرد که به نظر می رسید کار رئال مادرید تمام شده باشد. اما فرصت سوزی های این تیم در نهایت برتری 3-4 را برای سیتیزن ها رقم زد و در مسابقه برگشت و طی دو دقیقه همه چیز عوض شد. رئال مادرید بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرده و با برتری 1-3 راهی فینال شد.

در مسابقه پایانی نیز همه چیز مدنظر کارلو آنچلوتی پیش رفت و در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی مقابل سه تیم بالای جدول لیگ برتر، قهرمانی را از آن خود کرد. این نتایج نشان می دهد شاید بر خلاف نظر بسیاری از هواداران فوتبال، لیگ برتر بهترین لیگ دنیا نیست و فعلا نوبت سلطه لالیگاست.

نظر شما