شناسهٔ خبر: 54304719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیمارستان نرگسی گچساران خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد

گروه استان‌ها_سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: بیمارستان ۱۴۰ تخت‌خوابی نرگسی گچساران تا پایان خرداد ماه راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد غلام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دوگنبدان، اظهار داشت: بیمارستان نرگسی گچساران سال 92 در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع با زیربنای 12 هزار مترمربع در 6 طبقه آغاز شد.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیمارستان نرگسی گچساران خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد و با این افتتاح دیگر با کمبود تخت بیمارستانی در این شهرستان روبه‌رو نخواهیم بود.

غلام‌نژاد با اشاره به اینکه کماکان عملکرد بیمارستان شهید رجایی به قوت خود باقی است، ادامه داد: بخش‌های اولیه و ضروری از جمله اورژانس، آزمایشگاه و  رادیولوژی بیمارستان نرگسی راه اندازی شده و پزشکان عمومی و داخلی مستقر می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با گذشت زمان و بر اساس نیاز شهرستان گچساران، بخش‌های تخصصی بیمارستان نرگسی راه اندازی خواهد شد.

 غلام نژاد وضعیت تخت‌های بیمارستانی در شهرستان گچساران به نسبت جمعیت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:  به دلیل وجود بیمارستان‌های شرکت نفت، بی بی حکیمه، شهید رجایی و نرگسی کمبود تخت نداریم.

انتهای پیام/544/ی

برچسب‌ها:

نظر شما