شناسهٔ خبر: 54302847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خطیب مسجدالاقصی:

رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده است

شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی همزمان با آغاز تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و استقرار بیش از ۳۰۰۰ نظامی صهیونیست در آن، درباره شرایط حاکم بر مسجدالاقصی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس شورای عالی اسلامی در قدس اشغالی در باره شرایط حاکم بر مسجد الاقصی هشدار داد.

وی با اشاره به تجاوزات گسترده شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی که با حمایت شدید نظامیان صهیونیست صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

وی در گفتگو با المیادین تاکید کرد: البته اقدامات وحشیانه اشغالگران در مسجدالاقصی، موجب سیطره آنها بر این مکان مقدس اسلامی نخواهد شد و هیچ حقی را به آنها اعطا نمی‌کند.

منابع فلسطینی صبح امروز از استقرار بیش از ۳۰۰۰ نظامی صهیونیست در داخل و اطراف مسجدالاقصی خبر دادند. تاکنون نیز ۶ گروه از شهرک نشینان به مسجدالاقصی یورش برده اند. ایتمار بن غفیر عضو راستگرای کنست رژیم صهیونیستی نیز در بین صهیونیست‌ها حضور داشته است. قرار است امروز صهیونیست‌ها با برگزاری راهپیمایی پرچم روز اشغال قدس را جشن بگیرند. گروه‌های مقاومت هشدار داده اند در صورت هرگونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی واکنش قاطعی انجام خواهد گرفت.

نظر شما