شناسهٔ خبر: 54301781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صدور مجوزهای کسب‌وکار به صورت الکترونیک جلوی «امضای طلایی» را گرفته است

معاون اقتصادی استانداری گلستان گفت: خوشبختانه به فراهم شدن بستر الکترونیک و فضای مجازی برای صدور مجوزهای کسب و کار جلوی امضاهای طلایی گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدمحمد دهنوی در جمع فعالان اقتصادی اظهار کرد: یکی از چالش‌ها رشد ۷/۷ درصدی بوده و تلاش داریم تا حوزه بهره‌وری به رشد ۷/۷ درصدی توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در توسعه و پیشرفت استان موثر بوده و ما بر آن تمرکز کردیم روش‌های بهره‌وری حوزه کشاورزی و محصولات تولیدی است.

معاون اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: گام‌های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی در گلستان برداشته شده و امید داریم در افق ۱۴۰۴ بتوانیم سهم استان گلستان در حوزه بهره‌وری را به حداقل برنامه‌های پیش‌بینی شده برسانیم.

وی در حوزه حمایت از تولیدکننده و واحدهای تولیدی ادامه داد: حمایت‌های خوبی در حوزه تولید و تولیدکنندگان بخش خصوصی انجام شده و هم دولت و هم استانداری تصمیم بر حمایت قاطع و جدی از تولیدکنندگان واقعی دارد.

دهنوی گفت: صدور مجوز کسب و کارها از طریق الکترونیک و فضای مجازی جلوی به اصطلاح امضاهای طلایی را گرفته و انگیزه سرمایه‌گذاران را در حوزه تولید بیشتر کرده است.

وی بیان کرد:‌ یکی دیگر از راه‌های حمایت از تولید در گلستان این است که ظرفیت‌های معطل‌مانده را احیا می‌کنیم، افرادی در سال‌های گذشته اراضی را در شهرک‌های صنعتی برای فعالیت تولیدی گرفته و مجوز نیز صادر شده اما عملا کاری صورت نگرفته که این اراضی از طریق مناقصه و یا مزایده برای احیا تولید واگذار می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری گلستان ابراز کرد: در حوزه معادن استان گلستان معادنی داشته که به لحاظ بهره‌وری سهمی عاید استان نمی‌شود و این سهم‌ها در گلستان احیا خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

نظر شما