شناسهٔ خبر: 54301441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) در مشهد آغاز شد

گروه استان‌ها- مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) با حضور ورزشکاران ۹ کشور صبح امروز در مشهد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رضا بیانی، رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهاراشت: مرحله مقدماتی این مسابقات صبح امروز و مرحله اصلی از بعد از ظهر امروز تا فردا شب در 22 رشته برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات 150 ورزشکار در 22 رشته از 8 کشور خارجی همراه با ورزشکاران ایرانی با هم رقابت می‌کنند. دو و میدانی‌کاران کشورهای عراق، ارمنستان، ترکیه، کویت، افغانستان، عمان، پاکستان و بنگلادش در کنار ورزشکاران ایرانی شرکت کرده‌اند.

بیانی تصریح کرد: این مسابقات با گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی در پیست دو و میدانی ورزشگاه امام رضا(ع) در حال برگزاری است و رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و مسئولان ارشد وزارت ورزش و فدراسیون دو و میدانی از جمله مهمانان این مسابقات هستند.

رئیس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا با استقبال هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و دیگر مسئولین این فدراسیون از طریق فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد وارد شهر مشهد مقدس محل برگزاری این رویداد بین‌المللی شد.

بر همین اساس دیدار با مسئولین ورزش کشورمان، برگزاری نشست با مسئولین ورزش دو و میدانی ایران، دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، بازدید از امکانات و تجهیزات ورزش اول المپیک در شهر مشهد مقدس، تماشای رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) و حضور در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های رئیس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا در سفر دو روزه‌ وی به کشورمان است.

انتهای پیام/282/ح

نظر شما