شناسهٔ خبر: 54301032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بنزما: هیچ‌وقت تسلیم نشدیم و شایسته قهرمانی بودیم/ توپ طلا؟ نمی‌توانم بهتر از این کار کنم

کاپیتان فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید درباره قهرمانی رئال مادرید و شانسش برای کسب توپ طلا اظهار نظر کرد و پاسخ منتقدان را هم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما پس از برتری یک بر صفر شب گذشته (شنبه) رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا که چهاردهمین قهرمانی کهکشانی‌ها را در تاریخ این رقابت‌ها به ثبت رساند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه، با اشاره به افرادی که می‌گویند رئال مادرید در مسیر قهرمانی خوش‌شانس هم بود، گفت: می‌توان یک بار خوش‌شانس بود اما نه هر بار! پس از شکست تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی، ما شایسته قهرمانی بودیم و تلاش‌های باورنکردنی در این مسیر انجام دادیم. ما در بازی‌های خود، هر بار به بازی برگشتیم و هیچ‌وقت تسلیم نشدیم. همه ما در این تیم مهم هستیم و این پیروزیِ یک گروه واقعی است.

وی افزود: کسب عنوان بهترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان اروپا (با 15 گل‌زده) اتفاق خوبی است اما مهمترین چیز برای من این کسب پنجمین قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید بود. توپ طلا؟ من فصل را تمام کردم و حالا به اردوی تیم ملی فرانسه می‌روم اما فکر می‌کنم که در رده باشگاهی نمی‌توانم بهتر از این کار کنم. حالا باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد اما من به آنچه که به دست آورده‌ام افتخار می‌کنم.

کاپیتان  34 ساله رئال مادرید که این فصل با به ثمر رساندن 44 گل و 15 پاس‌گل در تمامی رقابت‌ها نقش پررنگی در قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا داشت، در پایان خاطرنشان کرد: رئال مادریدِ من، باشگاهِ من، بهترین تیم در جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما