شناسهٔ خبر: 54300706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار کرج:

حمایت شهرداری کرج از ورزش قهرمانی قطع نخواهد شد

مرتضی تاجیک

شهردار کرج گفت: حمایت شهرداری از ورزش قهرمانی قطع نخواهد شد، این نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است که براساس درآمدها و شرایطی که داریم بتوانیم در کنار حمایت از ورزش همگانی در این حوزه نیز فعالیت کنیم.

صاحب‌خبر -

مصطفی سعیدی در گفت و گو با ایسنا گفت: یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری برمبنای اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ترویج ورزش همگانی است، این موضوع یکی از وظایف اصلی شهرداری کرج است .

سعیدی گفت: ما در ترویج ورزش همگانی که اصلی‌ترین وظیفه ما است هنوز موفق عمل نکرده‌ایم.

وی افزود: به شخصه اعتقاد ندارم شهرداری به طور مستقیم فقط از یک ورزش خاص حمایت کند، ما باید درکنار حمایت از ورزش همگانی، حمایت از ورزش قهرمانی را در دستور کار قرار دهیم.

شهردار کرج بیان کرد: ما می‌توانیم با حمایت از هیات‌های تخصصی که قهرمان پرور و مدال آور هستند کار حمایت از ورزش قهرمانی را در کنار ورزش همگانی  انجام دهیم.

سعیدی گفت: به عنوان مثال  اگر شهرداری در سال مبلغ یک میلیارد برای حمایت از یک ورزش خاص پرداخت می‌کند، شاید یک تیم بتواند از این حمایت ها برخوردار شود، ولی برنامه شهرداری کرج این است که این هزینه بین هیات‌هایی که حرفی برای گفتن دارند تقسیم شود تا هم ورزش قهرمانی تقویت شده و هم شاهد حضور تیم‌های ورزشی  بیشتری در مسابقات باشیم .

شهردار کرج اظهارکرد: برای حمایت از ورزش قهرمانی باید زیر ساخت‌ها بیشتر شود تا شاهد ارتقای ورزش شهرمان باشیم.

سعیدی گفت: حمایت شهرداری کرج از ورزش قهرمانی قطع نخواهد شد، این نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است که براساس درآمدها و شرایطی که داریم بتوانیم در این حوزه نیز فعالیت کنیم .

انتهای پیام

نظر شما