شناسهٔ خبر: 54300416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا

آنچلوتی: این سخت‌ترین جامی بود که بردم/ کلوپ: کسی از ما خوشحال نیست

سرمربی رئال مادرید قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان را سخت ترین جامی توصیف کرد که توانسته برنده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی نام خود را با حروف طلایی در کتاب‌های تاریخ فوتبال نوشت. او اولین مربی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که چهار بار قهرمان این رقابت‌ها شده است.

رئال مادرید با گل وینیسیوس جونیور و سیوهای فوق‌العاده تیبو کورتوا بلژیکی لیورپول را یک بر صفر شکست داد. تیم اسپانیایی چهاردهمین قهرمانی در  لیگ قهرمانان را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: نمی توانم باور کنم که چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده‌ام. ما برای این قهرمانی خیلی رنج کشیدیم اما تعهد تیم کامل بود. بسیار خوشحالیم که فصل را خیلی خوب به پایان رساندیم. آلابا، میلیتائو و مندی بسیار خوب بودند. برنامه بازی ما به خوبی پیش رفت و در کل کورتوا فصل فوق العاده‌ای داشت و در این دیدار هم خیلی به ما کمک کرد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این سخت‌ترین جامی بود که تا به حال برده‌ام. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ما برنده شویم ولی ما جو خوبی ایجاد کردیم و به کیفیت فردی بازیکنانم ایمان داشتم. ما از مرحله یک هشتم نهایی تا امروز خیلی سختی کشدیم. لیورپول امسال بازی های کمی را باخته بود. ما آنها را در یک بازی عالی شکست دادیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان با مادرید راحت تر از تیم دیگری است. خوشحالی بیشتر من  به این دلیل است که من به مادرید بازگشتم و فصل تماشایی را رقم زدیم. از رئیس و بازیکنان تشکر می کنم. بازگشت به مادرید موفقیت بزرگی برای من بود. در حال حاضر به عناوینی که کسب کردم فکر نمی‌کنم بلکه به خوشحالی هواداران و بازیکنان فکر می کنم.

سرمربی ایتالیایی ادامه داد: وقتی بازی به تعویق افتاد آرام بودم، عصبی ترین فرد من بودم، به اتاقم رفتم تا بازیکنان مرا نبینند و وقتی آنها را دیدم خیلی آرام بودند. حالا به تعطیلات می روم و بعد به فصل جدید فکر خواهم کرد.

کلوپ: کسی از ما خوشحال نیست/ رئال از یک فرصت به گل رسید

سرمربی لیورپول از شکست برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا احساس بسیار بدی دارد.

کلوپ و آنچلوتی,فینال لیگ قهرمانان

کلوپ بعد از بازی گفت: در رختکن لیورپول هیچ کسی احساس نمی‌کند که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. همه بازیکنان شرایط روحی بدی دارند و برای خارج شدن از این وضعیت به زمان نیاز دارند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما ایده‌ال هم نبودیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. کورتوا شب خوبی را تجربه کرد و چندین بار ناجی دروازه تیمش شد. روی یک بد شانسی گل خوردیم. والورده می‌خواست شوت بزند که وینسیوس دخالت کرد و گل زد. این همه چیزی بود که رخ داد.

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که با شجاعت بیشتری بازی کنند و از فوتبال لذت ببرند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم. احساس متفاوتی دارم. صعود به فینال راحت نیست. من بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و براین باور هستم که می‌توانیم بار دیگر راهی فینال شویم.

کلوپ درباره صلاح گفت: او تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما کورتوا بسیار آماده بود. رئال تنها یک فرصت داشت و به گل رسید.

او در پایان درباره فصل بعد گفت: فینال فصل بعد در استانبول برگزار می شود؟ هتلی را برای ما رزرو کنید.

عکس های جدید آن هاتاوی,آثار ان هتوی,فیلم های ان هتوی عکس های ان هتوی

نظر شما