شناسهٔ خبر: 54300359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلوپ: هیچکس در لیورپول احساس نمی‌کند فصل خوبی داشته است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: هیچکس در تیم ما احساس نمی‌کند که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مقابل رئال مادرید باخت تا دستش از جام کوتاه بماند. به این ترتیب «یورگن کلوپ» به نخستین سرمربی تاریخ تبدیل شد که سه بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.

کلوپ پس از این ناکامی اظهار کرد: اتفاق عجیب و باورنکردنی رخ نداده، این فقط یک نتیجه عادی فوتبال است. ما موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم اما در تعیین‌کننده‌ترین آمار بازی یعنی تعداد گل، برتری با رئال بود. قبولش سخت است ولی برای کارشان احترام قائلم.

وی گفت: وقتی دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین می‌شود، یعنی یک جای کار تیم شما مشکل دارد. رئال مادرید فقط یک شوت به سوی دروازه ما زد و همان یکی هم گل شد. آنها باتجربه‌ترین تیم مسابقات هستند و موفق‌ترین سرمربی تورنمنت را هم دارند.

سرمربی لیورپول خاطرنشان کرد: وقتی مقابل رئال مادرید بازی می‌کنید و آنها اینقدر عقب می‌کشند، خطر ضدحملات بسیار زیاد است. امشب از تیمم کارهای مثبت زیادی دیدم که البته کافی نبود. این شکست را می‌پذیریم. خوب بازی کردیم ولی وقتی یک بر صفر بازنده می‌شوید یعنی به‌اندازه کافی تلاش نکرده‌اید. همین الان هم به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها فصلی فوق‌العاده داشتند. با کمترین فاصله ممکن ۲ جام را از دست دادیم. ولی وقتی می‌بازید باید به این فکر کنید که کجای کارتان را می‌توانستید بهتر انجام دهید. رئال مادرید هم یک روز بالاخره فینال را می‌بازد، اما این اتفاق امشب رخ نداد.

وی گفت: در رختکن لیورپول هیچ کسی احساس نمی‌کند که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. همه بازیکنان شرایط روحی بدی دارند و برای خارج شدن از این وضعیت به زمان نیاز دارند.

کلوپ در پایان درباره فصل بعد گفت: فینال فصل بعد در استانبول برگزار می‌شود؟ یک هتل برای ما رزرو کنید.

نظر شما