شناسهٔ خبر: 54300259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با حکم زواری صورت گرفت؛

۳ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در احکامی سرپرستان دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی این دانشگاه را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ارومیه، مهدی زواری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی این دانشگاه را منصوب کرد.

زواری در یکی از احکام آرش محمدی فلاح را به عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه منصوب کرد. معاونت آموزشی دانشکده فنی و مهندسی، مدیریت آموزشی و ریاست امور بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از سوابق محمدی فلاح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در دو حکم دیگر رضا رستم‌زاده از مدیران برتر گروه‌های آموزشی را به عنوان سرپرست دانشکده علوم انسانی و حجت‌الاسلام وحید پورعلی را به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

وی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تأکید بر اینکه واحدهای دانشگاه آزاد، محور توسعه شهر هستند، عنوان کرد: ضروری است در راستای جذب دانشجو و توسعه رشته‌های آموزشی براساس آمایش و نیاز منطقه برنامه ریزی‌های اساسی صورت گیرد.

زواری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر گسترش دانش کاربردی گام برمی‌دارد، افزود: دانشگاه، ظرفیت‌های خود را در مسیر خلق ابتکارات، ایده‌ها و نوآوری‌ها پیش می‌برد و دانشجویان نیز با تکیه بر فکر خلاق خویش موجبات تعالی خود و جامعه اسلامی را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره بر ضرورت ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها در دانشگاه عنوان کرد: اصلاح فرایند های آموزشی، لازمه افزایش بهره وری است و امیدواریم رؤسای دانشکده‌ها و استادان دانشگاه با توجه به این مهم، تمام تلاش خود را در تربیت فارغ التحصیلان شایسته و کارآمد به کار گیرند.

در پایان این جلسه از خدمات حجت الاسلام وحیدپورعلی، علی نادری و یوسف مولایی رؤسای سابق دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه قدردانی شد.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

نظر شما