شناسهٔ خبر: 54300129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

تامین اقلام مورد نیاز مردم استان سمنان/ مرغ و گندم ذخیره شد

سمنان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تاکید بر تامین اقلام مورد نیاز مردم استان به مثابه اولویت استانداری، گفت: مرغ مورد نیاز مردم استان تهیه و ذخیره شده است.

صاحب‌خبر -

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حوزه خرید مرغ گرم و منجمد سازی آن برای بازار و همچنین گوشت منجمد مشکلی نداریم، بیان کرد: اتفاقات خوبی در استان رخ داده و در حال خرید مرغ و گوشت هستیم از سوی دیگر مرغداران و دامداران ما نگرانی از بابت خرید نداشته باشند.

وی با بیان اینکه درباره کالاهای اساسی نیز به همین شکل ما کمبودی نداریم و همه اقلام مورد نیاز مردم تأمین و انبار شده است، افزود: تقاضا داریم که نظارت‌ها به قوت در سراسر استان ادامه داشته باشد تا مردم نگرانی نداشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه خرید تضمینی گندم و جو با ارائه تسهیلات و اعتبارات دولت در حال انجام است در حال حاضر تا دو ماه آتی نیز ذخیره این دو قلم کالا برای ما وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت گندم و جو در برخی نقاط استان فرا رسیده لذا در حال ذخیره سازی و خرید تضمینی این دو قلم نیز هستیم و مردم و کشاورزان دغدغه‌ای در این مورد نخواهند داشت.

صادقی با اشاره به اینکه حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان دو اولویت استانداری است، تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در مجموعه استانداری تأمین اقلام مورد نیاز مردم است تا با کمبودی روبرو نشویم که در این مورد خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته و دغدغه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای طرح عادلانه سازی هدفمندی یارانه‌ها در استان سمنان رخ داده است، ابراز کرد: از مردم به خصوص رسانه‌ها می‌خواهیم با همراهی طرح، آرامش موجود در استان را حفظ و تقویت کنند چرا که با تلاش مسئولان طرح تا اینجای کار به خوبی پیش رفته است.

نظر شما