شناسهٔ خبر: 54299957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لطف‌آبادی: سرمربی تیم‌ ملی اسپانیا معرف من به سالا ساراگوسا بود/ قراردادم تا سال ۲۰۲۴ است

لژیونر جدید فوتسال بانوان گفت: به دلیل مشکل ویزا نتوانستم از ابتدای فصل در تیم سالا ساراگوسا بازی کنم.

صاحب‌خبر -

زهرا لطف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قراردادش با تیم سالا ساراگوسا اسپانیا اظهار داشت: پیشنهاد بازی در تیم باشگاهی سالا ساراگوسا را از بهمن ماه سال گذشته داشتم، یعنی باشگاه از ابتدای فصل درخواست بازی در این تیم را به من داد، اما گرفتن ویزا طول کشید و من فقط در چهار بازی پایانی این تیم را همراهی می‌کنم.

وی افزود: قرارداد من با این تیم تا سال 2024 است. سالا ساراگوسا در رده دوازدهم لیگ‌ قرار دارد و برای صعود به مرحله پلی‌آف تلاش می‌کند.

دروازه‌بان فوتسال بانوان ایران، سرمربی تیم ملی اسپانیا را عامل معرفی کردنش به تیم باشگاهی این کشور دانست و خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی اسپانیا بازی مرا در تورنمنت روسیه سال 2018 دید و به مدیر باشگاه سالا ساراگوسا پیشنهاد داد که در صورت نیاز به دروازه‌بان با من قرارداد ببندند.

وی به پیشنهاد روسیه برای رقابت با تیم باشگاهی این کشور اشاره کرد و گفت: از دو سال گذشته از روسیه هم پیشنهاد بازی داشتم، اما به دلیل شرایط کرونا و مشکل ویزا نتوانستم در لیگ این کشور بازی کنم. من هم پیشنهاد تیم‌های داخلی را رد کردم تا در لیگ روسیه بازی کنم. البته امسال در تیم فرهان ملارد بازی کردم و بعد از پایان لیگ ایران در تیم باشگاهی اسپانیا بازی خواهم کرد.

لطف‌آبادی که از 4 روز پیش وارد اسپانیا شده است، درباره غیبتش در بازی تیم سالا ساراگوسا گفت: بعد از آمدن به اسپانیا تست‌های پزشکی دادم، اما هنوز جواب تست‌ها نیامده و به همین دلیل نمی‌توانم در بازی اول تیم شرکت کنم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما