شناسهٔ خبر: 54299104 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

درگیری مرگبار به خاطر گربه‌های دختر همسایه

روزنامه ایران

ایران نوشت:شامگاه جمعه ۶ خرداد مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در تماس با بازپرس از مرگ مرد میانسالی در حیاط خانه‌اش خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که ساختمانی ۴ طبقه بود شدند. مأموران به محض ورود به حیاط خانه با جسد مرد ۵۱ ساله در حالی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود.

در ادامه بررسی‌ها، مأموران در راه پله‌های طبقه سوم ساختمان با بدن نیمه جان دختری ۳۸ ساله و مادرش که او نیز با ضربات چاقو مجروح شده بود مواجه شدند.


دختر و مادرش به بیمارستان منتقل شده و جسد مرد میانسال نیز که با ضربات چاقو به گردن و شکم از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد.


در تحقیقات اولیه مشخص شد، مرد میانسال به‌نام حجت در طبقه چهارم ساختمان به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرده است. دختر جوان و مادرش نیز در طبقه پایینی خانه حجت ساکن بودند.


همسایه‌ها و مادر و دختر مجروح درباره علت این حادثه گفتند: حجت یک گربه خانگی داشت. این در حالی بود که دختر همسایه هربار یک گربه را در خیابان می‌دید آن را به خانه می‌آورد و همین مسأله باعث اعتراض حجت شده بود.


ساعاتی قبل از درگیری خونین، حجت به سراغ دختر جوان رفته و به او اعتراض کرده بود که چرا گربه‌های ولگرد را از خیابان به خانه می‌آوری. این گربه‌ها خیابانی و بیمار هستند و هر بار که گربه‌ها را به خانه می‌آوری باعث می‌شود که گربه من نیز بیمار شود.


سر همین موضوع بین دختر جوان و مرد همسایه درگیری رخ داد و با شدت گرفتن دعوا همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته و مأموران نیز خود را به محل رساندند. با حضور مأموران و وساطت همسایه‌ها به ظاهر این درگیری پایان یافت اما لحظاتی بعد از رفتن مأموران، دوباره حجت راهی خانه دختر همسایه شد و به محض اینکه وی در را باز کرد مرد میانسال با چاقویی که به همراه داشت مقابل در ورودی آپارتمان به دختر حمله و او را مجروح کرد صدای فریاد و کمک خواهی دختر، مادرش را از خانه بیرون کشید که این بار مرد میانسال او را نیز با چاقو زد. بعد از این حادثه مرد میانسال به حیاط خانه رفت و با همان چاقو دو ضربه به گردن و ۵ ضربه به شکم خود وارد و بدین ترتیب خودکشی کرد.


در حالی که دختر جوان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده پزشکان اعلام کردند به علت شدت خونریزی و جراحات وارده وی در حال جدال با مرگ است اما مادرش پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد.


تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در این پرونده ادامه دارد.

نظر شما