شناسهٔ خبر: 54298718 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس‌من| خواسته‌ دانشجویان واحد علوم و تحقیقات که بی پاسخ ماند

دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد خواستار باز شدن سلف‌ها شدند، تماس ما با مسوولان این واحد برای پیگیری موضوع بی پاسخ ماند.

صاحب‌خبر -

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ سلف در هر دانشگاه بعد از کلاس‌ها از مهم‌ترین مکان‌ها برای دانشجویان به شمار می‌رود، حتی در سلف‌ها خاطرات زیادی هم برای دانشجویان به یادگار می‌ماند، از این رو دانشجویان بخصوص دانشجویان جدیدالورود در ابتدای ورود به دانشگاه سراغ سلف را می‌گیرند.

با بازگشایی دانشگاه‌ها پس از دو سال نیز دانشجویان انتظار داشتند با ورود به دانشگاه شاهد بازگشایی سلف‌ها هم باشند.

این مسأله در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد رخ نداده و با گذشت حدود دوماه از بازگشایی دانشگاه‌ها هنوز سلف این دانشگاه باز نیست.

این موضوع را از برخی کاربران سامانه فارس من شنیدیم که با ثبت پویشی در این سازمانه  خواستار بازگشایی سلف دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات شدند.

درباره این موضوع با سردبیر سوژه فارس من تماس گرفتیم، وی با اشاره به سختی‌های نبود سلف در دانشگاه گفت: از 14 فروردین که دانشگاه‌ها بازگشایی شده است سلف واحد علوم و تحقیقات هنوز بازگشایی نشده، دانشجویان در جریان هستند که نبود سلف در دانشگاه چقدر دانشجویان را با مشکل مواجه می‌کند، ما مجبوریم از منزل غذا بیاوریم که در اینصورت غذا سرد می‌شود، یا اینکه باید با هزینه بسیاری از بوفه دانشگاه، ساندویچ تهیه کنیم.

 

دانشجوی دیگر واحد علوم و تحقیقات در این باره گفت: واحد دانشگاهی ما حدود ۵۵ هزار دانشجو دارد که برخی اتباع و دانشجوی خوابگاهی هستند و امکان تهیه غذا برایشان مشکل است، همه قدرت خرید یا امکان آوردن غذا از منزل را ندارند.

* تماس با مسوولان دانشگاه بی پاسخ ماند

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس طبق رسالتی که دارد خواسته دانشجویان را پیگیری کرد، در این پیگیری‌ها متوجه شدیم که دانشگاه برای بازگشایی سلف برنامه‌ریزی دارد و سلف از مهرماه بازگشایی می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از این موضوع با معاون دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تماس گرفتیم، تماس چند باره و پیام‌های ما بی پاسخ ماند.

انتهای پیام/

نظر شما