شناسهٔ خبر: 54297582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

افزایش تاب‌آوری و خوداتکایی با رویکرد دانش‌بنیان محقق می‌شود

نشست معارفه رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جانشین وزیر در امور دانش‌بنیان وزیر با حضور «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌اکبر رضایی» جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش‌بنیان در این نشست گفت: افزایش تاب‌آوری و خوداتکایی بدون رویکرد دانش‌بنیان عملاً امکان تحقق ندارد.

وی افزود: یکی از محورهایی که در موضوع دانش‌بنیان مطرح بوده، افزایش تاب‌آوری و خوداتکایی کشور است و بدون رویکرد دانش‌بنیان به این امر مهم دست پیدا نمی‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند درحوزه اقتصاد دانش‌بنیان گام‌های بزرگی بردارد و دارای بسترهای زیرساختی مناسبی است.

رئیس سابق مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سامانه‌ای در سال گذشته در قالب "سوت‌زنی" پیاده‌سازی شد و تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ اطلاع در این سامانه ثبت شده که منجر به شکل‌گیری هفت پرونده قضایی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته شناسنامه ارزیابی هزار و ۴۰۰ مدیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه شده است که این امر در تعیین و انتصاب مدیران اثرگذاری خواهد داشت.

جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش‌بنیان با ارائه گزارش عملکرد در دوره ۹ ماه فعالیت در مرکز حراست گفت: امیدواریم اقدامات و خدمات مفیدی نیز در حوزه دانش‌بنیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آینده پیش رو داشته باشیم.

«مسعود حسین‌پور» سرپرست مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: اهتمام مبارزه با فساد در این وزارتخانه در دوره اخیر قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشحالیم که جوانان انقلابی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور پررنگی دارند.

سرپرست مرکز حراست وزارت مردم تأکید کرد: مبارزه با فساد محور اساسی تحقق عدالت به شمار می رود و در این مسیر حفظ صیانت از آبروی افراد بسیار مهم و ضروری است.

حسین‌پور خاطرنشان ساخت: وحدت مدیریتی و یکپارچه‌سازی مراکز حراست زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد اصلی در دوره جدید خواهد بود.

نظر شما