شناسهٔ خبر: 54297253 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

با هدف جذب نخبگان صورت می گیرد:

حضور بخش‌های زیرمجموعه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول با هدف حمایت از فرآیند جذب بدون واسطه نخبگان دانشگاهی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور می‌یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نمایشگاه کار هیبریدی دانشگاه تهران از امروز تا 10 خرداد در محل پردیس فنی این دانشگاه با هدف جذب نیروی متخصص و با استعداد در شرکت های بزرگ و معتبر ایران برگزار می شود و میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان است.

بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول شامل مرکز تحقیق‌ و توسعه، ذره‌بین، آکادمی همراه و شرکت همراه کسب‌ و کارهای هوشمند با حضور در این رویداد که اصطلاحا به شکل هیبرید یعنی به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، حمایت را از رویکرد جذب دانشجویان نخبه در صنایع اعلام کرده و درصدد جذب نیروهای متخصص در صنعت تلکام هستند.

این نمایشگاه ضمن برقراری ارتباطی بی واسطه میان بازار کار و دانشگاه، فرصت تعاملی مستقیم و رو در رو بین کارجویان و دانشجویان نخبه با صنعتگران را فراهم می آورد تا بدون هیچ دغدغه ای به گفت و گو درباره فرصت های شغلی بپردازند.

تعامل بر این مبنا، منجر به شناسایی فرصت های شغلی شرکت ها و ارسال رزومه برای مناسب ترین موقعیت های کاری، کشف استعدادهای بالقوه دانشگاهی از سوی شرکت ها و همچنین شبکه سازی می شود. برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارهای راهنمای مسیر شغلی نیز تسهیل گر فرآیند کارجویی در مسیر انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد کارجویان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما