شناسهٔ خبر: 54296961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار فراهان:

بافت و هویت روستا با نماهای روستایی حفظ شود

فرماندار شهرستان فراهان گفت: مسئولان در کنار بهبود زیرساخت‌ها، باید نگاه ویژه‌تری به بافت و جایگاه روستا داشته باشند تا ظرفیت‌های توسعه روستا ماهیت خود را از دست ندهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم آقازیارتی در نشست فرماندار فراهان با دهیاران بخش مرکزی شهرستان، اظهار کرد: وظیفه همه ما حرکت مجدانه در مسیر رضایتمندی هرچه بیشتر مردم است. روستاها منشأ و مبدأ توسعه و رشد جامعه، منبع ارزنده‌ای از نیروی انسانی و مجموعه‌های مولد و تولید در کشور هستند و باید از همه جهات به روستاها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حفظ بافت روستایی در کنار رشد و تعالی آن و همتراز کردن خدمات در روستا امری بسیار ضروری است، افزود: مسئولان در کنار بهبود زیرساخت‌ها، باید نگاه ویژه‌تری به بافت و جایگاه روستا داشته باشند تا ظرفیت‌های توسعه روستا ماهیت خود را از دست ندهد.

فرماندار شهرستان فراهان، دهیاران را نمایندگان دولت در روستاها، عصاره رأی مردم و پل ارتباطی دولت و مردم دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران باید در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند، با دوری از منازعات جناحی و سیاسی، عمران و آبادانی روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند و با مردم مهربان و صمیمی باشند.

آقازیارتی تاکید کرد: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آنها به یک فرصت، جهت آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران بازوان توانمند دولت در روستاها هستند و در حل مشکلات روستاها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، تصریح کرد: معیار ارائه خدمات و وظایف، قانون است. از دهیارانی که در تمام اقدامات خود قانون را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و در چهارچوب قانون عمل می‌کنند حمایت می‌کنیم و بر این باور هستیم که لازمه موفقیت ارائه خدمات به مردم و تعامل، همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در چهارچوب قانون است.

فرماندار شهرستان فراهان گفت: حضور مسئولان شهرستان در جلسات هم‌اندیشی دهیاران علاوه بر افزایش تعامل کارگشا نیز خواهد بود.

به گزارش ایمنا، نشست فرماندار فراهان با دهیاران بخش مرکزی شهرستان با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات با هدف ایجاد تعامل و همکاری سازنده جهت ارائه خدمات مناسب در سطح روستاها برگزار شد.

نظر شما