شناسهٔ خبر: 54296596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

ایثارگری‌های بانوان در دفاع مقدس تبیین و معرفی شود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دفاع مقدس باید برای نسل آینده ما تبیین و تفهیم شود.

صاحب‌خبر -

نیر الهامی در آیین رونمایی و معرفی آثار بانوان نویسنده آذربایجان‌غربی در حوزه دفاع مقدس بابیان اینکه یکی از تمدن‌های کهن جهان تمدن ایران است که با وجود تمام هجمه‌های دشمنان پابرجا مانده و از رموز ماندگاری این امر دفاع مقدس است، گفت: ما باید دفاع مقدس را به قنات جاری و روان و مستمر تبدیل کنیم تا در مزرعه ایران با میوه‌های زیبا به ثمر بنشیند و دفاع مقدس باید برای نسل آینده ما تبیین و تفهیم شود که این امر خطیر تلاش ما مضاعف را طلب می‌کند.

او با اشاره به سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: این روز با افتخار آفرینی ایثارگران و شهدای معزز اسلامی ایران جاودانه و ماندگار ماند.  

الهامی می گوید: همانگونه که در خرمشهر  با ایستادگی و مقاومت و رهبری امام خمینی (ره) پیروز شدیم، امروز هم با وجود در فرهیخته و معظم انقلاب اسلامی در اهداف ملی پیروز هستیم و خواهیم ماند.  

او گفت: با توجه به فرمان سال و حرکتی که در مسیر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین خواهیم داشت به لطف خدا خرمشهر‌های جدیدی را در آغوش خواهم کشید، ایران ما همانند درخت سروی در مقابل طوفان‌ها خم می‌شود، اما نمی‌شکند.
 
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ایثارگران ما در برابر دشمنان به خاطر کیان از اسلام از همه چیز خود گذشتند، ما، مسئولان، آحاد مردم جامعه و هنرمندان وظیفه داریم حافظان اهداف جاودانه این بزرگ مردان و شیر زنان کشور باشیم.

الهامی می گوید: جنگ در هر جا که باشد بد و ناپسند است، اما جنگی که تحمیل شده و کشور مقاومت کند می‌تواند منشا خوبی‌ها برای کشور باشد.

وی افزود: راه‌های شهادت در استان ما همچنان باز است و در برای ایثارگران این مرز و بوم بسته نشده و وظیفه مسئولان، هنرمندان و نویسندگان را چند برابر می‌کند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: استان ما نزدیک ۶۸۴ نفر شهیده دارد و غیر از شهدا، ایثارگری‌های بانوان در پشت جبهه و خود جبهه هم بسیار زیاد است که باید به جامعه معرفی شوند.  

نظر شما