شناسهٔ خبر: 54294517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان:

رفتار و منش شهید سلیمانی به مکتب تبدیل شده است

«کرمی» گفت: ستاد عتبات عالیات یادگار شهید سلیمانی است و با نگاه بلندی که فرای مرزهای اسلامی کشور داشتند، امروزه رفتار و منش وی تبدیل به مکتب شده و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده این راه پر افتخار و حافظ باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا کرمی» مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم در پیشبرد اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات از تجربیات رئیس سابق این ستاد در استان بیش از پیش تلاش کنیم، اظهار داشت: از تذکرات و انتقادات سازنده استقبال کرده و انتظار داشته هر کجا که مسیر را کج رفتیم دلسوزان تلنگری به ما وارد کنند. ستاد عتبات عالیات یادگار شهید سلیمانی است و با نگاه بلندی که سردار دل‌ها فرای مرزهای اسلامی کشور داشتند، امروزه رفتار و منش حاج قاسم تبدیل به مکتب شده و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده این راه پر افتخار و حافظ باشیم.

وی تصریح کرد: کار کردن در این حوزه برای بنده افتخار و امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم با کارهای فرهنگی، شاهد ارتقای جایگاه این مجموعه باشیم.

حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه خادمی ستاد و محبت اهل بیت سرمایه ارزشمندی است که خداوند به ما عنایت کرده و سعادت دنیا و آخرتمان در گرو این محبت است، اظهار داشت: توسعه و آباد کردن ابنیه و اماکنی که منتسب به پیامبر(ص) است، یک افتخار است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان این است که این اماکن را منهدم و از بین ببرند، افزود: ستاد بازسای نیز تمام هم و غمش این است که این اماکن فراخور شان و جایگاهش حفظ و آباد شود. شهید سلیمانی سنگ بنای ستاد عتبات را گذاشتند تا غبار محرومیت از این ستاد زدوده شود و خوشبختانه روز به روز تنومندتر می‌شود

مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه مسئولیت‌ بنده در این حوزه بدون چشمداشت و مأموریتی بوده نه به خاطر شغل و کسب منفعت خاطر نشان کرد: از ۸ سال گذشته کار را به صورت تشکیلاتی آغاز و از ظرفیت‌های استان استفاده و باور عمومی مردم کردستان را نسبت به ستاد بازسازی تقویت کردیم.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام مواکب اربعین از کردستان در سال ۹۵ به کربلا افزود: در همان سال چهار مواکب در کربلای معلی و ۴۰ موکب داخلی در سطح استان برپا و در کشور خوش درخشیدیم.

در این جلسه، از زحمات حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» قدردانی و «رضا کرمی» به عنوان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما